חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מנהיגות צעירה וירוקה בעיר

 

ילדי מודיעין אירחו השבוע נציגים מרחבי הארץ לקראת הכנס הארצי של החברה להגנת הטבע "ילדים מובילים שינוי" למען קידום שטחים פתוחים וטבע עירוני

 

ביום שני השבוע ילדי מודיעין, מבתי ספר "אופק" ו"נתיב זבולון", אירחו את הכנס "מנהיגות צעירה", שמהוה הכנה לכנס הארצי "ילדים מובילים שינוי" של החברה להגנת הטבע שיתקיים בחודש אפריל בחיפה.

לכנס הגיעו כ-120 נציגים מחיפה, תל-אביב, כפר אורנים, באר שבע והצפון. היום האפרורי והגשם המקומי הביא לכינוס במועדון הנוער בעמק דותן. לדברי אריאלה ריקס, מנהלת החברה להגנת הטבע במודיעין: "המקום אירח אותנו בצורה נפלאה ואפשר לקיים את הפעילות למרות הגשם."

לאחר ברכות מחיה שיטאי, ראש מינהל החינוך של העיר מודיעין-מכבים רעות שעודדה את התלמידים לפתח את המנהיגות שלהם בתחום הסביבתי, החלו הילדים את ההכנות לכנס הארצי והתחלקו לשש קבוצות כשאחת מהן הכינה סטיקרים מצויירים שיקבלו באי הכנס הארצי שנושאו "טבע עירוני".

קבוצה אחרת הכינה ג'ינגל שילווה את הכנס. קבוצה שלישית כתבה אמנת ילדים לחשיבות הטבע העירוני. קבוצה חמישית תיעדה את הכנס וצילמה את הפעילות הרבה. הקבוצה האחרונה הכינה מטעמים לכולם - פיתות, תה וקציצות חלמית.

כשהשמים התבהרו עלו כולם לסיור בתיתורה, אחד השטחים בהם אפשר ליהנות מהטבע בעיר תוך חציית כביש אחד בלבד. לדברי ריקס הסיור בין הכלניות, הפעמוניות, והכתמות היה נפלא. "אני תמיד הייתי שמח לטייל במקום כזה, זה ברור שעדיף על לימודים", אמר אחד התלמידים.

היום הסתיים באולם הספורט בבית הספר "אופק" שמאמץ את גבעת התיתורה מזה 9 שנים. הגיע גם סגן ראש העיר, מחזיק תיק איכות הסביבה, אלכס ויינרב, שבירך את התלמידים על מחוייבותם לסביבה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות