חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

”לא יודע איך ניצחנו”

 

במחזור 14 בליגת קטסל א' בכדורסל, ארחה מכבים מכבים-רעות את שכנתה בטבלה, מכבי לפיד כפר אורנים

 

במגרש ברעות בלטה רצפת P.V.C. חדשה ומישהו העלה השערה שהיה צורך להחליף את הרצפה בעקבות ההצפה שהייתה באולם. אם היינו יודעים שנקבל רצפה כזו, היינו כבר מזמן מציפים את האולם, ענה אוהד אחר. האמת היא הרבה פחות פרוזאית - האולם משמש את משחקיה הביתיים של נבחרת הכדורעף של תיכון מכבים רעות, בליגת העל לתיכונים וזאת הייתה דרישה של הליגה.

מכבים-רעות, התייצבה למשחק עם שישה שחקנים בלבד ופתחה עם יובל בן דוד, יאיר ורד, עידו תמיר, ינאי קסורלה ואביב רודריגז.

החמישית הראשונה הייתה שקולה. רורדריגז המקומי ואורי בר אבן מלפיד, קלעו שבע נקודות כל אחד ולפיד הוליכה 9:8 בסיום החמישית.

בחמישית השנייה, החליף אלון רונדר את תמיר בחמישייה של המארחים. לפיד הניעו כדור בסבלנות ומצאו פעם אחר פעם את השחקן הפנוי, 15:8 ללפיד. החמישית הסתיימה ב 21:17 ללפיד.

לפיד פתחה טוב גם את החמישית השלישית ועלתה ל 27:17, כאשר רודריגז עם 4 מ 13 מהשדה בשלב זה. יאיר פרסטמן, מאמנה של מכבים-רעות, לקח פסק זמן וביקש משחקניו "קצת יותר ריכוז בהתקפה". החמישית הסתיימה ב 31:21 ללפיד.

החמישית הרביעית יצאה לדרך ושחקניו של פרסטמן הפנימו את המסר. רודריגז קלע ארבע זריקות רצופות ורונדר קלע שלושה סלים בחדירות לסל. שש עשרה נקודות של השניים, קבעו שוויון 37:37. לפיד לא ויתרה וסגרה את החמישית בריצה של 7:2 וביתרון 44:39.

שלשו דקות לסיום, הכל נראה אבוד למארחים - רונדר בחוץ עם חמש עבירות, רודריגז עם ארבע משלו ולפיד ביתרון מבטיח - 50:42. יאיר ורד בארבע נקודות רצופות הוריד ל 50:46., שתי דקות לסיום. סל נוסף של יאיר, 57 שנ' לסיום, צימק את הפער לנקודה אחת בלבד - 51:50 ללפיד.

שתי הקבוצות החטיאו ויובל בן דוד, השתלט על הכדור החוזר ומסר אותו לרודריגז. רודריגז הוריד שניות מהשעון ועשר שניות לסיום, קלע סל שהעלה את מכבים-רעות ליתרון 52:51, יתרון ראשון מאז 5:4 אי שם בתחילת המשחק. לפיד יצאה להתקפה אחרונה ועידו תמיר, חטף את הכדור שהבטיח ניצחון למכבים - רעות.

"לא יודע איך ניצחנו", אמר בסיום המשחק מאמנה של מכבים-רעות, יאיר פרסטמן.

קלעו למכבים-רעות: אביב רודריגז 31 נק' ו 12 ריב', יאיר ורד 11 נק' ו 5 ריב', אלון רונדר 8 נק' ו 4 ריב' ועידו תמיר 2 נק' 5 חט' ו 5 ריב'. עוד שותפו: ינאי קסורלה 6 ריב' ו 3 חט' ויובל בן דוד.

הרבו ללפיד כפר אורנים: אורי בר אבן 16 נק', ערן ורד 13 נק', דוד הרפז 10 נק' וזיו מעוז 7 נק'.

רודריגז אמנם קלע באחוזים לא רעים וכמובן את סל הניצחון, אבל מצד שני הוא לקח 31 זריקות ב 30 דקות ומסר רק שני אסיסטים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות