חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל: ביטן וחזן עוד ניצחון למאזן

 

במחזור החמישה עשר בליגת נערות ב' דרום, ארחה מכבי מכבים-רעות את הפועל מטה יהודה. במפגש הראשון בין שתי הקבוצות השנה, מכבים-רעות ניצחה בחוץ בתוצאה 43:27

 

מכבים רעות פתחה עם - חני רפאלוביץ', אפרת ישורון, שיר מוסאי, ענת חזן ויעלה אסרף. מטה יהודה פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון 7:2. יאיר פרסטמן, מאמנה של מכבים-רעות, ערך חילוף כפול והעלה את חן אשרף ויעל ביטן מהספסל. ביטן, המתגוררת במושב ליד רמלה, זוכה בכל משחק לליווי צמוד של אביה ואחותה. ביטן עשתה הכל מכל וכדור ארוך שלה לחזן, העלה את מכבים-רעות ליתרון ראשון 10:9. ביטן קלעה שלשה, רצה למתפרצות וסיימה את הרבע עם 9 נק', 4 ריב' 2 חס' ו 2 אס'. מכבים-רעות ביתרון 19:12.

הרבע השני היה חלש מאוד ומכבים-רעות קלעו שתי נקודות בלבד בשבע הדקות הראשונות של הרבע. למזלן של המארחות, גם מטה יהודה לא קלעו יותר מדי והיתרון ירד ל 21:18. חני רפאלוביץ בשתי נקודות מהקו ויובל לוי, העלו את המארחות לשבע הפרש ובמחצית - 25:20 למכבים-רעות.

המחצית השנייה החלה ומכבים-רעות עברה מהפך. הקבוצה שלטה בכדורים החוזרים וטסה קדימה להתקפות מתפרצות, אותן ביצעה בדייקנות רבה ענת חזן. אפרת ישורון צברה נקודות בצבע ומכבים-רעות ברחה ל 36:20 תוך שלוש ורבע דקות מתחילת הרבע. יעלה בהתקפה מתפרצת, מצאה את חזן שחתמה את תוצאת הרבע - 46:26 למכבים-רעות, כאשר חזן צברה 13 נק' ברבע זה.

הרבע האחרון נפתח עם שלוש דקות ללא נקודות למארחות והפער ירד ל 15 הפרש. פרסטמן שיתף את כל השחקניות והפער חזר ותפח. הסל היפה במשחק החל במסירה ארוכה של ביטן לשיר מוסאי, שמצאה את רון רפאלוביץ שקבעה מקרוב 56:33. המשחק נחתם בשני סלים נוספים של ביטן, שצברה שמונה נקודות ברבע הרביעי ובסיום 60:34 למכבים-רעות.

קלעיות - ענת חזן 21 נק' 4 ריב' ו 3 אס', יעל ביטן 19 נק' 9 ריב' 7 חט' ו 2 חס', עמית עופר 4 נק' ו3 ריב', אפרת ישורון 4 נק' ו 5 ריב', שתי נקודות כל אחת קלעו: רון רפאלוביץ (4 חט'), אסתי נמני (3 חט'), חני רפאלוביץ (4 ריב'), חן אשרף (4 ריב'), יובל לוי ויעלה אסרף (5 ריב'). עוד שותפו - שיר מוסאי (3 ריב' ו 2 חט') וטל קרן (3 ריב'). לאחר הניצחון, מכבים-רעות ממוקמת במקום השישי בטבלה, עם מאזן של שבעה ניצחונות ושבעה הפסדים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות