חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הרב צ’קוטאי נחקר במשטרת תל-אביב

 

הרב של מודיעין מכבים רעות, הרב צ'קוטאי, זומן הבוקר למתן עדות במשטרת תל אביב בתיק החקירה המתנהל נגד הרב דוד יפרח החשוד בהטרדה מינית

 

הבוקר, ה', זומן הרב של מודיעין מכבים רעות, הרב צ'קוטאי, למשטרת ת"א לחקירה ומתן עדות בתיק הטרדה מינית שמתנהל במשטרת ת"א. מדובר במסירת עדות בענינו של הרב דוד יפרח, לשעבר יו"ר ש"ס בהסתדרות וראש אגף הרווחה בארגון העובדים.

הרב יפרח, השעה את עצמו מתפקידיו בהסתדרות לפני מספר חודשים, עם פתיחת חקירה פנימית כנגדו במקום העבודה, בשל תלונה שהגישה עובדת בהסתדרות, על הטרדה מינית אותה ביצע בה במשרדו. התלונה הוגשה אנונימית אל היועץ המשפטי של ההסתדרות, עו"ד אלון לוין.

דוד יפרח עוכב לחקירה בעניין זה ובשל 3 תלונות דומות נוספות, הבוקר במשטרת ת"א, ובמקביל זומן גם הרב צ'קוטאי למתן עדות בעניינו של הרב יפרח.

נודע כי החקירה עסקה במידת הכרותו של צ'קוטאי את הרב יפרח, שכן במהלך השנים 2001-2003 הוא עבד במשרה חלקית גם בלשכת הרבנות בהסתדרות.

לדבריו, "זומנתי למתן עדות בעניינו של הרב יפרח. נתתי עדות ועניתי על כל השאלות שנשאלתי. בתום פחות משעה נסעתי לביתי.

ממשטרת מחוז ת"א נמסר כי הרב לא נעצר, אלא זומן לחקירה ולמתן עדות בלבד. עוד נמסר כי בתום החקירה שוחרר הרב לביתו.

ממקורות המיודעים לפרשה נמסר כי מדובר בתיק שהולך ומתפתח במהירות. אין זה מן הנמנע שבכירים נוספים יזומנו לחקירה במשטרה, בהם יו"ר ההסתדרות עופר עיני כמו גם השר אלי ישי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות