חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ישיבת ההסדר קיבלה הכשר מהעירייה

 

בספטמבר נפתחה ישיבת ההסדר במודיעין ללא אישור מהעירייה. בעירייה זעמו אבל בשטח נקבעו עובדות וביום שני השבוע לאחר שבעה חודשים אישרה הנהלת העיר את הפעילות בדיעבד. מסמך עקרונות שניסח עו"ד גדרון מגדיר את אופי הפעילות ושיתוף הפעולה עם העירייה

 

הנהלת העירייה הכירה בישיבת ההסדר ’מאיר הראל’ במודיעין ואימצה את מסמך העקרונות לפעילותה. אישור הסכם העקרונות הובא להצבעה בישיבת הנהלת העיר ביום שני השבוע ואושר ברוב זעום של שישה חברי מועצה מול ארבעה מתנגדים. כדי שההכשר יהיה סופי הנושא צריך עוד לעלות להצבעה בישיבת מועצת העיר הקרובה.
ישיבת ההסדר נפתחה בספטמבר האחרון במרתף בית הכנסת הודיה ללא אישור העירייה. לאחר הפתיחה התקיימו מספר דיונים בנושא פעילות הישיבה בעיר כשהאחרון שבהם התקיים בינואר בישיבת ועדת החינוך בראשות מחזיק תיק החינוך עופר גלנץ. אז החליטה וועדת החינוך כי היא רואה בחיוב את שילוב פעילות סגל ישיבת ההסדר ותלמידיה בתוכנית הלימודים ופעילות הישיבה התיכונית בעיר ובפעילות הקהילתית בעיר מודיעין על כל מגזריה. עוד הוחלט כי אופי שיתוף הפעולה של הישיבה עם גורמי הקהילה והחינוך במודיעין יבנה במשותף עם צוות היגוי שימנה מצידה של ועדת החינוך שלושה חברים ועילה לדיון גם הוא בוועדת חינוך.
את מסמך העקרונות לפעילות ישיבת ההסדר במודיעין ניסח היועץ המשפטי לעירייה, עו"ד מיכה גדרון,
לבקשת ראש העיר משה ספקטור. מדובר במסמך שקובע את העקרונות להסדרת פעילות ישיבת ההסדר בעיר ולהסדרת מערכת היחסים בינה לבין העירייה, לרבות פעילות ישיבת ההסדר בישיבה התיכונית.
מהעירייה ציינו כי עו"ד גדרון תיאם את נוסח המסמך עם מנכ"ל העירייה יורם כרמון, ראש מינהל החינוך מאיר שמעוני, ראש ישיבת ההסדר הרב אליעזר שיינוולד וראש הישיבה התיכונית הרב שמואל רוזנבלום.
כמו כן העביר עו"ד גדרון את נוסח המסמך לעיונם והערותיהם של חברי המועצה סיגלית הנדשר פרקש, מיכאל חרל"פ ועופר גלנץ שכל אחד מהם תרם את חלקו המבורך לניסוח המסמך הסופי.
בעירייה הדגישו כי הם איתנים בעמדתם שכל פעילות של מוסד חינוכי או ציבורי בעיר צריכה להיות מוסדרת בנהלים המתאימים ולקבל את כל האישורים הנדרשים מהעירייה, כדי למנוע בעתיד מצבים שנויים במחלוקת, כפי שאירע עם הקמת ישיבת ההסדר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות