חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מנכ”ל עיריית מודיעין נגד מנכ”ל ”מי מודיעין”

 

ארבע הצעות לסדר הגיש השבוע חבר המועצה אלבז. אחת מהן בעניין מכתב של מנכ"ל העירייה המבקש לבחון את המשך העסקת מנכ"ל "מי מודיעין"

 

חבר המועצה, אבי אלבז, פנה השבוע לראש העיר משה ספקטור וביקש לעלות ארבע הצעות שונות לסדר היום של ישיבת המועצה הקרובה.

ארבעת הנושאים עליהם מבקש אלבז לקיים דיון סביב שולחן המועצה הם: ממצאי מבקר המדינה על הסכמים פוליטים בבחירות שהתקיימו בשנת 2003, הכרטיס החכם או פרויקט כרטיס התושב, התנהלות חברת "מי מודיעין" מול העירייה ומול הצרכנים תושבי העיר מודיעין, ותוכניות פתיחת תחנת רכבת מודיעין מרכז וההכנות לקראתן.

בענין תאגיד "מי מודיעין" מעלה אלבז טענות בדבר השירות של החברה כלפי צרכני המים בעיר, טענות בדבר קריאות מים שגויות ושיטות חישוב אגרת הביוב.

אלבז חושף דברים שנכתבו על ידי מנכ"ל העירייה במכתב, בו הוא קורא לבחון את המשך העסקתו של המנכ"ל ירון רן, בשל בעיות תפקודיות בדרך התנהלותו. בכלל זה קיום ישיבה בלתי חוקית, לכאורה, של הדירקטוריון, פרשיית רכב היוקרה שנרכש למנכ"ל והוחזר ושכירת יועצים.

עוד מצטט אלבז את כרמון וכותב: "כרמון מוסיף ומציין שהסימפטום המתגלה בהתנהלות התאגיד מול הבעלים (העירייה), עולה גם בהתנהלות מול התושבים".

בתגובה למכתבו של כרמון מביא אלבז בבקשתו גם את תגובתו של מנכ"ל התאגיד, ירון רן כי, "שמו של התאגיד יצא כאחד הטובים מבין התאגידים שהוקמו ע"י המדינה מאז חקיקת החוק, הן ברמת יעילותו, הן ברמת מקצועיותו והן ברמת ניהולו".

לדברי רן באותה התגובה: "לא ניתן להשתחרר מהתחושה ששיקולים בלתי ענייניים עומדים מאחורי מכתבו של מר כרמון. כמו כן, מר רן קובל על כך שבשמונת החודשים האחרונים העירייה אינה פורעת את חשבונות המים שלה לתאגיד - דבר שגורם נזק לתזרים המזומנים של התאגיד".

ולסיום תגובתו מזכיר ירון רן כי "מזה כשנתיים לא מותקנים מוני המים האלחוטיים להם התחייבה העירייה, ובכך נגרם נזק תדמיתי וכספי לתאגיד".

נושא נוסף אותו מבקש אלבז להעלות לדיון הוא המוכנות לפתיחת תחנת הרכבת מודיעין מרכז והקווי התחבורה הציבור של קונקס לתחנת הרכבת.

בענין זה מבקש אלבז להגיע לסיכום שיקרא לדרוש ממשרד השיכון לסיים את עבודות התשתיות באזור התחנה החדשה עד 15.3.2008.

וכמו כן לפנות לרכבת ישראל ולוודא היערכותה להפעלת קו מודיעין מרכז במועד המתוכנן ולדרוש מחברת קונקס להציג בישיבה הקרובה של מועצת העיר, הפעלת תכנית מפורטת העונה לצרכי תושבי העיר להגיע לתחנת מודיעין מרכז במיוחד בשעות העומס, החל מאותו המועד.

בתגובה נמסר מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות: "חבר המועצה אבי אלבז, יחליט אילו הצעות הוא מבקש להעלות לישיבת המועצה הקרובה, והן יידונו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות