חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

עדלאידע בסימן 60 למדינה

 

העדלאידע ה-8 של העיר מודיעין תעמוד בסימן "מכ"ט ועד כעת". הפנינג פורימי עם תהלוכה, מיצגים, קרקס, וגם המופע של רן דנקר ועילי בוטנר

 

העיר מודיעין מכבים רעות תחגוג בצהלה ושמחה את העדלאידע ה-8 ביום שישי (21.3), למרות התנגדות מצד נציגי ההורים של בתי הספר הדתיים בעיר לקחת חלק באירוע שנופל על יום שישי, הוחלט לקיים את האירוע כמתוכנן.

בישיבת הנהגת ההורים שהתקיימה ביום שלישי השבוע התייחסה לנושא ראש מינהל החינוך, חיה שיטאי, ואמרה כי נעשה ניסיון למצוא פתרון נקודתי השנה וכי לקראת שנה הבאה יערך דיון על מועד האירוע.

העדלאידע תצא ב-9:30 בבוקר מצומת הרחובות יאיר פרג פינת עמק החולה עם מייצגים ותמונות מקום המדינה ועד ימינו. בתהלוכה הססגוננית ישתתפו תלמידי כיתות ה' מבתי הספר היסודיים בעיר, תנועות הנוער, גימלאי מודיעין, חוגים, וגם מיצגים.

גם השנה יעמוד על במת הכבוד צוות שיפוט שיבחר את המיצג הבית ספרי היפה ביותר ולזוכים במקום הראשון ינתן יום טיול בדגש על 60 שנה למדינה.

עם סיום התהלוכה בסביבות 12 בצהרים יתחיל הפנינג באמפי עמק החולה עם פעילויות והפעלות, דוכני יצירה, ליצנים, קרקס קווקזי ודוכני מזון. בסביבות השעה 13:30 יתקיים על הבמה המופע "שווים" של רן דנקר ועילי בוטנר.

תקציב האירוע עומד על כ-250 אלף והוא מופק על ידי צוות מחלקת תרבות ואירועים בראשות אלון שמידט שמזמינים את כל התושבים להגיע ולהשתתף בחגיגת פורים.

מספר ימים לפני העדלאידע יפורסמו בתקשורת המקומית הסדרי התנועה וסגירת הכבישים באזור עמק החולה ועמק דותן. התושבים מתבקשים לעקוב אחרי השינויים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות