חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

סיפור גדול ביער בן שמן

 

אלדד בן-חורין יצא עם צוות שחקני הסרט "סיפור גדול" לאימוני סומו ביער בן שמן. בזמן קצר למדו השחקנים תרגילי האבקות סומו מורכבים ברמה גבוהה 

 

צוות הסרט "סיפור גדול", יצא ליער בן-שמן לצורך צילום סצנות המתרחשות ביער. הצוות הגדול, המלווה בהשקעה רבה של חברת אפיקים מאוחדים ובבימויים של שרון מימון וארז תדמור, ערך וצילם חזרות רבות של שחקני הסרט באימוני סומו.

השחקנים התאמנו ביער, תחת הדרכתו המקצועית, של אלדד בן-חורין, המורה הראשי בביה"ס לאומנויות לחימה במודיעין ויו"ר התאחדות הסומו בישראל.

"סיפור גדול", מגולל את סיפורם של ארבעה אנשים שמנים מרמלה שמחליטים שנמאס להם כל הזמן לרזות ול"התנצל" בפני החברה על גודלם. לאחר שהם מגלים את עולמם של לוחמי הסומו, שם, ככל שאתה גדול יותר, אתה זוכה לכבוד גדול יותר, הם מחליטים להפוך את החיסרון ליתרון ואפילו לנסות ולנצח באליפות העולם בסומו שנערכת ביפן.

אלדד בן-חורין: "צוות השחקנים, איציק כהן, אלון דהן, שמוליק כהן, ודביר בנדק, הם מהטובים בתלמידי. בזמן קצר ביותר, למדו השחקנים תרגילי האבקות סומו מורכבים, הכוללים, קרבות, אחיזות והטלות ברמה גבוהה ביותר."

"המוטיבציה המשותפת לכולנו להצלחה, המחשבה והרצון, לדעת אומנות לחימה לא שגרתית, גרמו ללימוד ואימון יעילים ביותר", אומר בן-חורין, "מהיום הראשון, הם עמדו כמו מקצוענים והתוצאה המצוינת תראה כשהסרט ייצא לאקרנים. כל הכבוד לשחקנים, לבמאים ולצוות הסרט על הרמה הגבוהה, שכל אחד מהם הפגין בתחומו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות