חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שתי מדליות למחליקי מודיעין

 

הצלחה למחליקי מודיעין באליפות החורף לסולנים בהחלקה אומנותית. הישג ראוי לציון בהתחשב בכך שהעירייה לא מקצה מספיק שעות אימון ומתקן ראוי

 

ביום שישי האחרון התקיימה בחולון אליפות החורף לסולנים מדרג ב' ו-א' מטעם האיגוד הישראלי להחלקה אומנותית על גלגיליות. שניים מתוך ארבעת המחליקים, שייצגו את חוג הגלגיליות של מודיעין, זכו במדליות.

עדי שמחי זכה במקום הראשון בקטגורית הגילאים 8 עד 10 למחליקים מדרג ב'. נופר מעוז וילנר זכתה במקום השני בקטגורית הגילאים 6 עד 8 למחליקים מדרג א'.

ארבעת המחליקים הצעירים התמודדו עם קבוצות גדולות של מחליקים שבאו ממועדונים גדולים ומבוססים: גבעתיים, חולון וגבעת שמואל. ההישג ראוי לציון בהתחשב בעובדה, שמועדונים אלה, זוכים לתמיכה עירונית ונהנים ממתקני אימון ראויים וממספר שעות אימון כפול (ולעתים אף יותר מכך) מאלו של מחליקי מודיעין.

חוג הגלגיליות, הפועל זו השנה הרביעית במודיעין, מונה כיום למעלה מ-80 משתתפים שחלקם הגדול עדיין לא זכה לקיים אימון על משטח החלקה תקני מפרקט. העדר התמיכה והאמצעים הראויים מטיל צל כבד על יכולתם העתידית של המחליקים להביא לידי מיצוי את כישרונם על אף החריצות והנחישות הרבה שהם מפגינים באימוניהם.

עמידה בסטנדרטים תחרותיים מחייבת הקצאת מתקני אימון מתאימים, גיוס מדריכים איכותיים בכמות רבה יותר וכן מתן העשרות בתחומים של מחול ותנועה. 

ענף ההחלקה האומנותית על גלגיליות בארץ אינו מנוהל על ידי אגודות ספורט ואולי משום כך מן הראוי היה לתמוך בפעילותו דרך המסגרות העירוניות. אחרי הכול, המחליקים הצעירים מיצגים את העיר מודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות