חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

זהירות! טיול למשולש ברמודה

 

קיבלתם טלפון עם הצעה מפתה להגיע ולקבל פרס? זהירות! גוררים אתכם לערב שיווק שינקה לכם את חשבון הבנק

 

ממספר טלפונים שהגיעו למערכת בשבועיים האחרונים, עולה כי גוף אנונימי שככל הנראה הצליח לשים את ידו על רשימת נוסעים בחברת אל-על (ואולי גם חברות אחרות), יוצר קשר טלפוני, ובתרגיל הונאה מביא את האנשים לערב שיווק אגרסיבי במיוחד.

בברור עם חברת אל על התברר כי אנשי חברה ששמה משתנה מפעם לפעם וכולל את השמות: "אוריינטל טרוול", אוריינטל טורס", "מגן", "ברקת", "אור טורס" ועוד ועוד, מציגים את חברתם כזכיינית של אל-על לעריכת סקרי שביעות רצון ומזמינים את מי שקיבל את הטלפון להגיע ולזכות בפרס בו זכו בשל סקר שביעות רצון בו נטלו חלק.

בפועל, מי שנענו לקריאה להגיע ולקבל את הפרס, מצאו את עצמם בערב שיווק רב משתתפים, למכירת חבילות ושירותי נופש בחו"ל. יצוין כי מדובר בערב שיווק אגרסיבי במיוחד בו מופעל לחץ פסיכולוגי מקצועי על הנוטלים בו חלק.

עוד נמסר מחברת אל-על, כי אין לה שום קשר לפעולות השיווק הללו וכי יש להבהיר שמי שקיבל פנייה שכזו, אין לאל-על שום קשר אליה. לא בהסכמה ולא בהרשאה.

נזכיר כי לפני מספר שנים לא רב נחשפה פרשיית שיווק דומה בתכנית טלביזיה, בה התברר כי במהלך ערבי שיווק דומים, נעשה גם שימוש בחומרים כימיים שהוחדרו לכוסות השתייה שהוגשה למשתתפים.

מחוויית ארוע שכזה על ידי מי שנכח בו לפני כשנתיים, מתקבל סיפור של לחץ פסיכולוגי ושיטת שיווק מוקפדת ומדויקת שקשה מאוד לעמוד בפניהם. מתוך כ-25 זוגות שהגיעו באותו הערב, בודדים יצאו ללא רכישה כלשהי של חבילת נופש, זולה או יקרה. בדיעבד הוברר כי רוב התחייבויות החברה, באותו ארוע, התפוגגו מיד לאחר תום ביצוע התשלומים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות