חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מתלהט הוויכוח סביב המחסום החדש

 

חבר המועצה עופר גלנץ שלח לספקטור מכתב ובו בקשה לבדוק את מיקום המחסום החדש על כביש 11/12. דני רוזנפלד הפיץ מנשר בנושא באינטרנט

 

גם חבר המועצה עופר גלנץ וגם תושב מכבים דני רוזנפלד פרסמו אתמול, א', מכתבי התנגדות למחסום החדש שהוצב בכביש 11/12 ביום חמישי האחרון.

עופר גלנץ שלח מכתב לראש העיר, משה ספקטור, ובו העלה הסתייגות מעצם קיום המחסום וכן ביקש לעלות לדיון בישיבת המועצה הבאה את שאלת הזזת המחסום והצמדתו לכניסה לרעות. ואילו באותו עניין דני רוזנפלד הפיץ מנשר לתיבות הדואר האלקטרוניות במכבים רעות.

נציין כי עופר גלנץ מזכיר את מנשרו של רוזנפלד ועושה בו שימוש כדי לחזק את טענותיו הוא בדבר המיקום ה"אווילי" של המחסום.

לטענתו של עופר גלנץ מיקום המחסום החדש מעורר חשש להיווצרותם של עומסי תנועה: "במקום להציב את מחסומי הביטחון במבואות למתחמים של מכבים ורעות ביישוב במיקום אופטימאלי ויעיל בחרה העירייה להציבו במקום מבודד, חסר ערך לחלוטין ובמערכת שיקולים בעייתית במיוחד".

גלנץ מסכם את מכתבו: "הייתי מבקש גם לדעת אלו פרמטרים ייבחנו במהלך שלושת החודשים שיבדקו את הצורך במחסומים ואת מיקומם האופטימאלי".

כאמור אתמול, א', תושב מכבים, דני רוזנפלד, הפיץ מנשר, לתיבות הדואר האלקטרוניות (e-mail) של תושבי מכבים-רעות, ובו תהיות ושאלות הנוגעות אף הן למיקום המחסום החדש, לנחיצותו, כמו גם לדרך קבלת ההחלטות בדבר הכספים שייגבו מתושבי מכבים ורעות כדי לממנו.

מנשרו של רוזנפלד עוסק בדיוק באותן הטענות ואפילו במילים כמעט זהות לזה של גלנץ. אולם בנוסף, מתייחס רוזנפלד גם לעניין התשלום הכספי וכותב: "מי משלם? תושבי מכבים רעות. והעלות? 47 שקל לחודש! הסבר לגובה התשלום לא ניתן כמובן. איך חישבו - לא ידוע".

עוד מוסיף רוזנפלד וכותב: "תחשיבים לעלויות לא ניתנו ולא הומצאו כנדרש. מנכ"ל העירייה כרמון קרא בעל פה את נוסח ההחלטה להצבעה וחברי מועצת העיר הרימו ידיהם כרובוטים צייתנים מבלי להבין בכלל על מה ולמה הם מצביעים ומדוע תושבי מכבים רעות יצטרכו להעשיר את קופת העירייה ב-110 אלף שקל כל חודש".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות