חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

איפה פה זה מכבים רעות מול לפיד?

 

במחזור ה- 12 בליגת נערים מחוזית, ארחה מכבי מכבים רעות את מכבי לפיד חבל מודיעין. כווולם היו שם. חוץ מהשופט

 

הסיבוב השני בליגה המחוזית לנערים עמד לצאת לדרך במשחק בין מכבי מכבים רעות למכבי לפיד חבל מודיעין. הכל היה ערוך ומוכן - קבוצות, מאמנים, אפילו 25 צופים ביציעים. רק דבר אחד היה חסר - השופט.

"איפה פה זה מכבים רעות מול לפיד?" שאלה זו שאל את עצמו שופט המשחק מאור קידר בדרכו למשחק המדובר. ספר המשחקים של האיגוד, קבע שהמשחק מתקיים באולם ברעות. קידר הגיע לרעות, אך אבוי, הקבוצות לא היו שם. בירור טלפוני קצר, שלח אותו לאולם בבוכמן. ידידינו השופט, החיש פעמיו אל האולם בבוכמן, ואכן, עמד להתחיל שם משחק בליגה לנערים, אבל בין מודיעין לחשמונאים ולא בין מכבים-רעות ללפיד. וכך, יצא לו השופט בפעם השלישית לדרכו והפעם הגיע לאולם המיוחל - האולם העירוני במודיעין.

לפני המשחק, רק נקודה אחת הפרידה בין מכבים רעות ללפיד בטבלה. המפגש הראשון בין שתי הקבוצות הסתיים בניצחון ב 24 הפרש למכבים-רעות.

מכבים -רעות, אותה מאמן לביא חלפי, פתחה עם קורן לוין, גיא סגל, שלומי סויד, עידן שטרק ודולב סלימאן. לפיד, פתחה עם כפיר שבו, רועי גור, עידן אברהם, גלעד סטוקלין ואביב זלבסקי.

שתי דקות של גישושים, הסתיימו בסל של עידן אברהם ו 2:0 ללפיד. שחקני מכבים-רעות לא נלחצו ועידן שטרק, הכניס כדורים פנימה אל סויד, שניצל את המסה שלו בכדי לחדור לסל ולקלוע שבע נקודות ברבע הראשון, שהסתיים ב 13:5 למכבים-רעות.

הרבע השני יצא לדרך ומכבים-רעות המשיכו להגדיל את הפער. שטרק הריץ מתפרצות, קורן לוין קלע מבפנים ומבחוץ וגם מיכאל לויצקי הצטרף לחגיגת הקליעות. לוין סיים את הרבע עם תשע נקודות ובמחצית - 32:7 למכבים-רעות.

המחצית השנייה נפתחה עם שלשות של של שטרק וסגל. סויד חטף כדור ויצא למתפרצת מול שחקן אורח. לשחקן מלפיד הייתה רק דרך אחת לעצור אותו: לעמוד במקום, לסחוט עבירת תוקף ולקבל הפנייה לחדר מיון. הוא בחר להמשיך לחיות...מכבים-רעות רצה 16:0 ועלתה ל 48:9, ארבע דקות לסוף הרבע. הסל היפה במשחק הגיע כאשר סתיו כהן חטף כדור, מסר לשטרק שהשאיר את הכדור לגיא אלימלך שהגיע כטריילר מאחור בכדי לקלוע. הרבע הסתיים ב 56:14 למכבים-רעות.

לקראת הרבע האחרון, לביא חלפי החליף את כל שחקני החמישייה שלו. לפיד עברה ללחוץ על כל המגרש, רועי גור קלע שתי שלשות ולפיד קלעה עשר נקודות רצופות. ערן צור, קלע את הסל האחרון במשחק ובסיום - 64:31 למכבי מכבים-רעות.

קלעו למכבים -רעות: שלומי סויד - 19 נק' ו 11 ריב', קורן לוין 11 נק' 6 ריב' ו 5 חט', עידן שטרק 11 נק' 6 חט' 4 ריב' ו 4 אס', גיא אלימלך 6 נק', מיכאל לויצקי 6 נק', גיא סגל 3 נק' ו 3 חט', תומר אברהם 2 נק', סתיו כהן 2 נק', חן פייט, נתן פייט רציני בהגנה, סיים עם 2 נק' ו 11 ריב' וערן צור 2 נק' ו 5 ריב'. כן שותף - דולב סלימאן.

קלעו ללפיד - עידן אברהם 10 נק', רועי גור 9 נק', כפיר שבו 5 נק' ו 7 חט', שחר יחזקיהו 5 נק' ו 4 חט', ואביב זלבסקי - 2 נק' ו 5 ריב'.

לאחר הניצחון, מכבים-רעות מדורגת במקום השביעי בטבלה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות