חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מצוינות- זה שם המשחק

 

ליגת מרכזי המצוינות בכדורסל, מופעלת בשיתוף פעולה בין התאחדות הספורט לבתי הספר ואיגוד הכדורסל. הליגה מפגישה כ- 20 מרכזי מצוינות מבאר בדרום ועד גליל עליון בצפון

 

מודיעין-מכבים-רעות, מפעילה שני מרכזי מצוינות - אחד לכיתות ה-ו והשני לכיתות ז-ח'. הפרויקט מסובסד על ידי מחלקת הספורט של העירייה והוא בשיתוף עם בית הספר העירוני לכדורסל בניהולם של שמעון סלל רוה רודריגז וטל ואדהוזן.

בנות ז-ח, נוטלות חלק בפרויקט שנה שנייה ברציפות וזוהי השנה הראשונה שבה הקבוצה נוטלת חלק בליגת מרכזי המצוינות. חלק מהבנות שמשתתפות במרכז מצוינות משחקות בקבוצת הנערות של מכבי-מכבים רעות (יעל ביתן, טל קרן, עדן גלברט, ורון רפאלוביץ'). שאר הבנות (עמית בן-ארי, ענבר גולדברג, יובל הכט, יובל זבולון, נעמה טימר, דורין יהודה, נועם כהן, רוני מלכה, נעמה ניקוטרה, נוי סביון, ליאור פוני) משתתפות בחוג הכדורסל של בית הספר העירוני לכדורסל. הבנות מתאמנות ביום שישי: אימון אישי ייחודי עם אשר חגי וביום ראשון: אימון אתלטיקה ייחודי עם מאמן כושר.

בשלב המשחקים הראשון, הקבוצה גברה פעמיים על באר שבע ופעמיים על תל אביב ונוצחה פעמיים בידי באר טוביה. בשלב המשחקים השני, שהחל ביום חמישי, הצפינה הקבוצה עד תמרה, שם גברה הקבוצה על המארחות בתוצאה 19:12 ועל עראבה בתוצאה22:18. בלטו במשחקים: רון רפאלוביץ', יעל ביתן, יובל הכט וטל קרן.

בנות ה-ו, מרכז המצוינות לכיתות ה-ו, החל לפעול השנה וינואר 2008, הצטרפה הקבוצה לליגה למרכזי מצוינות. הקבוצה גברה 24:18 על תל אביב והפסידה לגני תקווה. השחקנית הבולטת בקבוצה היא דניאל רבר, שמשחקת בקבוצת הבנים של עוצמה מודיעין בליגת קטסל א'. מאמן הקבוצה הוא יאיר פרסטמן, שמאמן את קבוצת הנשים של מכבי מכבים-רעות ואת קבוצת נערות ב' של אותה אגודה. ביום רביעי הקרוב, הקבוצה תצא לתל אביב ותפגוש פעם נוספת את יריבותיה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות