חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

גלנץ: לעצור פרוייקטים לחברה הכלכלית

 

חבר המועצה עופר גלנץ דורש מספקטור לעצור כל פרוייקט חדש המתוכנן לחכ"ל בשל מה שהוא מכנה: "שערוריות", "בזבוזים", "העדפת מקורבים" ועוד

 

"נדמה כי פרויקט המועבר לחברה הכלכלית יש לו סבירות גבוהה להתנהל תוך שימוש בזבזני בכספי ציבור, חריגה בלתי נסבלת בלוח הזמנים ובתקציב ואף חשדות להעדפת מקורבים".

כך, כותב חבר המועצה, עופר גלנץ, אתמול, ג', במכתב לראש העיר משה ספקטור. מכתב ובו הצעה לסדר היום לקבל החלטת מועצה להימנע מהעברת פרויקטים חדשים לידי החכ"ל, עד לקיום דיון בנושא.

בענין זה מזכיר חבר המועצה גלנץ דוגמאות כגון "ההתנהלות הבעייתית בכל הקשור לבניית המקווה בקייזר", "שערוריית מגרש הכדורגל", פרוייקט "הכרטיס החכם" שמתנהל בעצלתיים מזה כשנתיים ועוד.

גלנץ מעלה את בקשתו לספקטור לאחר שלדבריו הוברר לו כי בישיבת המועצה הקרובה מתעתד ראש העיר להעלות לאישור העברת עוד ארבעה פרויקטי בנייה של גני ילדים לחכ"ל, ולטענתו של גלנץ: "מבלי כל התייעצות ואו אישור ועדת ההנהלה".

בשל קוצר הזמן מבקש גלנץ מספקטור לקבל החלטה האומרת כי "המועצה מחליטה לקיים דיון מקיף ודחוף בהתנהלות החכ"ל תוך הצגת ביצוע תוכנית העבודה לשנים 2006-7 לעומת התכנון המקורי והצגת תוכנית עבודה לשנת 2008".

בתגובה נמסר מדוברות העירייה: "הנושא יידון בישיבת מועצה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות