חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

קשתי מודיעין: יורים למטרה

 

קשתים מרחבי הארץ הגיעו לעיר לתחרות ירי בחץ וקשת לזכרו של ג'ון מאיירס שהקים את מועדון קשתי מודיעין. בני הנוער זכו בשלושת המקומות הראשונים

 

כ-65 קשתים מבית לחם הגלילית בצפון ועד אשקלון בדרום הגיעו בשבת לעיר מודיעין לתחרות מועדונים ארצית בירי בחץ וקשת ע"ש ג'ון מאיירס שהתקיימה באולם הספורט של עירוני א'.

מועדון קשתי מודיעין ע"ש ג'ון מאיירס ארגן את התחרות הראשונה על שמו שתהפוך למסורת ותארח בעיר תחרות מועדונים ארצית מדי שנה בסמוך ליום הולדתו שחל ב-2 לפברואר. מאיירס הגה הקים ויזם את המועדון  שמנוהל כיום על ידי שמוליק הרפז אשר ממשיך את דרכו.

הקשתים בגילאי 9 עד 70, התחרו ב-7 קטגוריות של גיל וסוגי הקשתות: ריקרב וקומפאונד. שפט: ג'י בן ארי, שופט בינלאומי.

לתחרות המרתקת והמקצועית הגיעו כל בני משפחתו של מאיירס וחבריו למועדון. ראש העיר משה ספקטור הגיע לשאת דברי ברכה. וחבר המועצה, אמנון מרחב, שהיה ידיד של ג'ון מאיירס, נשא דברים לזכרו ודיבר על חשיבות פיתוח ספורט הקשתות בעיר.

באולם הספורט הוצבו מטרות, נמדד המרחק לנקודת הירי ובמשך שעות רבות התרכזו הקשתים לירות למטרה. בסיום התחרות הוכרזו הזוכים ומועדון מודיעין זכה בקטגורית הנוער בקשת ריקרב בשלושת המקומות הראשונים: במקום הראשון - עלי דגן. במקום השני: אסף הרפז ובמקום השלישי אדם פרנץ.

בקטגורית נוער בקשת קומפאונד זכה במקום השני רון ארנשטיין. ובקטגורית הקדטים זכה במקום השני דן הרף.

הרפז: "חברי המועדון גאים בעובדה שההישגים של הנוער שלנו מאוד מרשימים ברמה הארצית. אנחנו רואים בזה חלק מהגשמת החזון של ג'ון בהשקעה בנוער".

ילדים, בני נוער ומבוגרים המעוניינים להתאמן בירי חץ וקשת מוזמנים להיכנס לאתר הבית של קשתי מודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות