חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אני לא מחטיאה יותר!

 

קבוצת הנשים של מכבי מכבים -רעות, מתכוננת למשחק הגומלין המדובר מול מכבי שוהם, אבל עוד לפני כן, יצאה הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל ראשון לציון עתיד

 

מכבים -רעות התייצבה למשחק עם טרנינגים לבנים חדשים ובהרכב מלא מול ראשון לציון, אותה ניצחה 87:10 בסיבוב הראשון. מאמן הקבוצה יאיר פרסטמן, ביקש מהשחקניות לפני המשחק: "תאלתרו יותר. תרווחו את המשחק. לא להתאבד". ביציע העץ באולם הפועל בראשון לציון, נצפו ארבעה צופים שלמים...

מכבים-רעות פתחה עם שירי אהרון, טל בנטוב, טל פיצ'ון, ברוריה הדר ותמר בליץ. מכבים-רעות שלטה במשחק כבר מהפתיחה. הקבוצה רצה להתקפות מתפרצות, אשר הסתיימו בסלים קלים מהעבר השני. השחקניות פרגנו אחת לשנייה ושבע שחקניות שונות ובראשן שירי אהרון עם שבע נקודות, צברו נקודות ברבע הראשון שהסתיים בתוצאה 20:4 למכבים-רעות. בסוף הרבע, הודיע הגר , שקלעה שתי נקודות עד לשלב זה, לחברותיה לקבוצה ש"אני לא מחטיאה יותר!".

ברבע השני הצטרפו הגר אבוהרון, מאיה קנולר, קרן יקר ומיטל שרף לשירי בחמישייה. שירי קלעה את השלשה השנייה שלה וחמש דקות להפסקה, כשבמאזנה 11 נק', היא ירדה לספסל וקיבלה "סיטינג אוביישן" מחברותיה לקבוצה. במקביל - התפתחה טרגדיה ביציע, כאשר 25% מהקהל הלך לבלי שוב.

הסל היפה במשחק התחיל במסירה ארוכת טווח של פיצ'ון לקרן, שהעבירה מבלי לעצור להגר, שקלעה מתחת לסל. הגר צברה שמונה נקודות (בלי החטאה) ברבע השני ומאיה הוסיפה שש משלה ובמחצית - 39:8 למכבים-רעות.

המחצית השנייה יצאה לדרך ומכבים רעות התבססה על משחק בין הגבוהות ברוריה ותמר, שצברו יחד עשר נקודות ברבע זה. ההגנה החזיקה את המארחות על שתי נקודות בלבד והרבע הסתיים ב 57:10 למכבים-רעות.

הרבע האחרון יצא לדרך עם ארבע נקודות רצופות של מאיה. מיטל וקרן, עשו עבודה טובה בהגנה ובצד ההתקפי, מאיה ותמר הפעילו שוב ושוב את הגר בתוך הצבע. הגר המשיכה לקלוע באחוזים מדהימים וגם בשני מקרים בהם היא החטיאה, היא השתלטה על הכדור החוזר וקלעה. הגר סיימה את הרבע עם שבע עשרה נקודות אישיות והמשחק הסתיים בתוצאה 82:20 למכבי מכבים-רעות.

קצת סטטיסטיקה - הקבוצה קלעה באחוזים מדהימים מטווח שתי נקודות - 33 מ 50 שזה יוצא 66%. שש שחקניות סיימו את המשחק עם לפחות שלוש חטיפות ולא פחות מארבע שחקניות סיימו את המשחק עם שלושה אסיסטים ומעלה.

קלעו למכבים - רעות: הגר אבוהרון, שקלעה 12 מ 16 לשתי נקודות, סיימה עם 27 נק' ו 4 ריב', שירי אהרון, קלעה 6 מ 7 מהשדה וסיימה עם 15 נק' 3 אס' ו 3 חט', מאיה קנולר 14 נק' 4 ריב' 4 אס' ו 3 חט', תמר בליץ 11 נק' 10 ריב' 6 אס' ו 5 חט', טל פיצ'ון 6 נק' 4 אס' ו 3 חט', ברוריה הדר 4 נק ו 4 ריב', מיטל שרף 3 נק', טל בנטוב 2 נק' ו 3 חט' וקרן יקר - שסיימה את המשחק עם 6 ריב' 4 חט' וחסימה אחת גדולה.

במחזור הבא, שיתקיים ביום חמישי ה 07 לפברואר, תארח הקבוצה באולם בשמשוני את מכבי שוהם. בסיבוב הראשון, שוהם ניצחה בחמש הפרש וכל ניצחון בהפרש גבוה יותר, יתקבל בברכה. הקהל מוזמן בהמוניו!!! מסכם את המשחק מאמן הקבוצה, יאיר פרסטמן : "משחק די מיותר , נגד קבוצה חלשה שאפילו לתרגל קשה בו , המטרה שלי הייתה לעבור את המשחק ללא פציעות ובכיף , לשמחתי שתי המטרות הושגו ."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות