חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל עוצמה סיכום סיבוב א’

 

הגיע לסיומו הסיבוב הראשון בליגות הכדורסל השונות. אמנם לא נחלק ציונים לקבוצות השונות, אבל נסכם את מבנה הקבוצות, הסיבוב שהסתיים ואת הציפיות וההכנות לקראת הסיבוב השני

 

נוער מחוזית - רקע - עוצמה מודיעין, אותה מאמן טל ואודהוזן, מדורגת במקום השלישי עם מאזן של 8:2. מדובר בקבוצה שנבנתה מחדש, לאחר גיוסם של בוגרי י"ב' ועזיבתם של מספר שחקני כיתה י"א. הקבוצה מתבססת על קבוצת נערים מחוזית - תלמידי כיתה י', בתוספת של ארבעה שחקני כיתה י"א. סיכום הסיבוב הראשון - הסיבוב הראשון נפתח ללא ציפיות כלל, למעט בנייה מחדש של הקבוצה מבחינה מקצועית וחברתית.הגרעין הקשה של הקבוצה צעיר בשנה ושנתיים מהשחקנים האחרים בליגה ולמרות זאת סיים את הסיבוב במקום השלישי, עם מאזן זהה לקבוצה שבמקום הראשון. ציפיות ומטרות לקראת הסיבוב השני - להמשיך ולהיאבק על המקום הראשון בליגה, תוך המשך בנייתה המקצועי של הקבוצה לקראת העונה הבאה.

נערים מחוזית - עוצמה מודיעין מיוצגת על ידי שתי קבוצות בליגת נערים מחוזית. רקע - עוצמה מודיעין, אותה מאמן טל ואודהוזן, מדורגת במקום השני עם עשרה ניצחונות והפסד בודד. גם העונה שעברה הסתיימה במקום השני. סיכום הסיבוב הראשון - סיבוב כמעט מושלם, למעט הפסד חוץ מינימאלי בשתי נקודות ללוד, המדורגת ראשונה. סגל הקבוצה מורכב משמונה שחקנים בלבד ומוטל עליהם עומס רב, כיון שרובם ככולם נוטלים חלק גם בליגה מחוזית ומשחקים יום אחרי יום ומצליחים היטב לעמוד בעומס. ציפיות ומטרות לקראת הסיבוב השני - סיבוב מושלם של ניצחונות, כולל בשלוש הפרש ומעלה על לוד, שיאפשר לקבוצה להעפיל לליגה הארצית.

רקע - עוצמה מודיעין עירוני מדורגת במקום החמישי עם מאזן של 6 ניצחונות וחמישה הפסדים. הקבוצה היא תוצאה של שיתוף פעולה בין מועדון הכדורסל עוצמה מודיעין ומכבי מכבים-רעות, מתוך כוונה להעמיד קבוצה משותפת שבה ישחקו השחקנים הטובים ביותר בגיל זה. סיכום הסיבוב הראשון - למרות שמדובר בליגה לגילאי כיתות ט'-י', הרי שהקבוצה מורכבת מילדי כיתה ט' בלבד. זוהי שנת הכנה לקראת העונה הבאה בה הם יהיו המבוגרים ביותר בליגה. הקבוצה סיימה את הסיבוב הראשון במאזן חיובי, אבל עדיין לוקה בחסר בכל הקשור לגיבוש המקצועי. ציפיות ומטרות לקראת הסיבוב השני - אשר חגי, החליף את חנן גוטריימן בעמדת המאמן. הציפיות הן להמשך הגיבוש והחיבור המקצועי והחברתי ולסיים את הליגה עם מאזן חיובי.

ילדים א' - מועדון הכדורסל עוצמה מודיעין, מפעיל שתי קבוצות ליגה לילדי כיתות ח': קבוצה בליגה הלאומית וקבוצה בליגה המחוזית. רקע - עוצמה מודיעין, אותה מאמן משה מילגרם, ממוקמת במקום השישי בליגה הלאומית עם מאזן של שישה ניצחונות וחמישה הפסדים. הקבוצה פעילה זו השנה הרביעית ומשחקת בליגה ברמה הגבוהה ביותר לבני גילם. הקבוצה מחברת ומאחדת בין שחקנים אשר החלו דרכם במועדון הכדורסל בקבוצות שונות, לקבוצה אחת חזקה יותר. סיכום הסיבוב הראשון - הקבוצה אשר שיחקה ברמה האזורית בשנים קודמות, לומדת כי בליגה זו אין "משחק קל". לצד הפסדים דחוקים במשחקי החוץ, ניצחה הקבוצה בחמישה מתוך ששת משחקי הבית שלה. ציפיות ומטרות לקראת הסיבוב השני - המשך ההתקדמות האישית של שחקני הקבוצה, אימון קבוצתי נוסף בחדר כושר, במטרה לבנות גופנית את שחקני הקבוצה לקראת העונה הבאה בליגה לנערים. התברגות בין ארבע הקבוצות הראשונות בליגה.

רקע - עוצמה מודיעין עירוני, אותה מאמן שאולי רוטגולץ, סיימה את הסיבוב הראשון עם ניצחון אחד ועשרה הפסדים. הקבוצה מורכבת משחקנים אשר פעילים בכדורסל מכיתה א', לצד שחקנים שזו להם עונתם הראשונה במסגרת הליגה. הקבוצה מאפשרת לשחקנים לשחק ברמה התחרותית, תוך ניסיון להשתלב בעתיד בקבוצת הלאומית. סיכום הסיבוב הראשון - הקבוצה עדיין מחפשת את דרכה בליגה, בכל הקשור לגיבוש מקצועי, הנובע מהיותה קבוצה חדשה. למרות זאת, שחקן אחד מהקבוצה קודם לקבוצה בלאומית. ציפיות ומטרות לקראת הסיבוב השני - המשך הגיבוש המקצועי, לנצח לפחות עוד שלושה-ארבעה משחקים עד לסיום העונה והכשרת עוד 2-3 שחקנים, להצטרפות לקבוצה הבכירה בלאומית.

ילדים ב' - עוצמה מודיעין מיוצגת על ידי לא פחות משלוש קבוצות לילדי כיתות ז'. זוהי השנה הראשונה בה עוברים הילדים ממשחק של סלים נמוכים לסלים גבוהים וזוהי התאקלמות לא קלה. רקע - עוצמה מודיעין עירוני, סיימה את הסיבוב במקום הראשון עם מאזן מושלם של 9 ניצחונות בתשעה משחקים. הקבוצה פעילה בליגות זו השנה השלישית ושינתה מעט את פניה עם קליטתם של מספר שחקנים חדשים אשר חיזקו אותה מבחינה מקצועית וחברתית. סיכום הסיבוב הראשון - סיבוב ראשון מושלם מבחינת המאזן בטבלה, כולל ניצחונות חוץ על היריבות בצמרת. ציפיות ומטרות לקראת הסיבוב השני - טל ואודהוזן החליף את שמוליק גבע-כהן בעמדת המאמן. הכנת בסיס רחב ככל האפשר לקראת מבחני הקבלה, אשר יערכו לקראת סוף העונה, לקבוצת ילדים א' לאומית, אשר משחקת בליגה הבכירה ביותר לגילאי כיתות ח'.

רקע - עוצמה מודיעין, אותה מאמן לביא חלפי, סיימה את הסיבוב הראשון עם שני ניצחונות ותשעה הפסדים. גם קבוצה זו, פעילה במסגרת הליגה זו העונה השלישית. הקבוצה מושתתת על שחקנים הפעילים בפרויקט מצוינות בכדורסל, בשיתוף עם עיריית מודיעין, תיכון עירוני א' ומועדון הכדורסל. במסגרת הפרויקט, השחקנים מקבלים שתי יחידות אימון שבועיות בשעות הלימודים לקידום ההבניה הגופנית והאתלטית שלהם, מתוך כוונה לבנות נבחרות בית ספריות, אשר ייצגו את ביה"ס והעיר ברמות התחרותיות הגבוהות ביותר. סיכום הסיבוב הראשון - הקבוצה על שחקניה עשתה שיפור משמעותי בכל הקישור לגיבוש המקצועי על המגרש ובשיפור המיומנויות האישיות, אשר יישאו פרי בסיבוב השני. ציפיות ומטרות לקראת הסיבוב השני - המשך הקידום המקצועי, ושיפור מיומנויות אישיות אצל שחקני הקבוצה, בד בבד עם מספר ניצחונות גדול יותר בסיבוב השני!

רקע - עוצמה מודיעין בוכמן, אותה מאמן יזהר גורן, פעילה בליגה זו העונה הראשונה. הקבוצה מורכבת מבוגרי בית הספר לכדורסל ממרכז בוכמן ונתיב זבולון והיא על טהרת חובשי הכיפות, כולל המאמן. הקבוצה סיימה את הסיבוב הראשון במקום השישי ולזכותה שלושה ניצחונות ושישה הפסדים. סיכום הסיבוב הראשון - הבעייתיות של שילוב לימודים בישיבה עד שעות מאוחרות, עם פעילות תחרותית והחוסר הגדול במיומנויות קבוצתיות ואישיות, היו החשש הגדול ביותר בתחילת העונה. החששות נפתרו על די אימונים בשעות מאוחרות ועבודה אינטנסיבית של המאמנים והשחקנים. המאמצים נתנו פרי והקבוצה מדורגת במקום השישי, למרות שזו השנה הראשונה לפעילותה. ציפיות ומטרות לקראת הסיבוב השני - המשך הגיבוש המקצועי והחברתי, תוך השגת הרמה המקצועית הנדרשת משחקני הליגה ברמה זו!

קט סל א'- שתי קבוצות מייצגות את מועדון עוצמה מודיעין במסגרת ליגת קטסל א' מחוז שורק. הליגה מיועדת לתלמידי כיתות ו'. בנוסף למשחק השבועי, השחקנים מתאמנים שלוש פעמים בשבוע והם "מקצוענים" לכל דבר ועניין. הילדים לומדים את יסודות הכדורסל בהתאם לגילם ומשפרים יכולות אישיות וקבוצתיות.

רקע - עוצמה מודיעין, אותה מאמן שאולי רוטגולץ, סיימה את הסיבוב הראשון במקום השישי עם ארבעה ניצחונות ושישה הפסדים. הקבוצה פעילה בליגה זו השנה השנייה וסיימה בשנה שעברה במקום החמישי ובמאזן חיובי. סיכום הסיבוב הראשון - הקבוצה "סבלה" משינוי גדול בסגל הקבוצה לעומת השנה שעברה. הקבוצה השקיעה זמן רב בקליטת שחקנים חדשים וגיבושם עם הוותיקים. סיום הסיבוב הראשון, מותיר אופטימיות רבה לגבי המשך הליגה, בכלל זה ניצחון ביתי במשחק מרתק על מכבי שוהם ציפיות ומטרות לקראת הסיבוב השני - המשך גיבוש חברתי ומקצועי, וחיבור בין שחקנים וותיקים לחדשים. סיום הליגה במאזן חיובי.

רקע - עוצמה מודיעין עירוני, מדורגת במקומות 1-3, במאזן של תשעה ניצחונות והפסד בודד. הקבוצה פעילה זו השנה השנייה וסיימה בשנה שעברה במקום השלישי. סיכום הסיבוב הראשון - הקבוצה החלה הכנותיה לעונה הנוכחית בצורה חלקה והיא מגובשת מאוד חברתית ומקצועית וממשיכה את הצלחתה המקצועית מהעונה הקודמת. ציפיות ומטרות לקראת הסיבוב השני - המשך ההתקדמות המקצועית של הקבוצה, התמודדות חיובית עם משחקי חוץ קשים מול היריבות בצמרת מלוד וכרמי יוסף וגם בשוהם.

קט סל ב' - מועדון הכדורסל עוצמה מודיעין, מפעיל שלוש קבוצות ליגה לילדי כיתות ה', המשחקים שנה ראשונה בליגה, דבר המעיד על כוחו של המועדון ועל הפוטנציאל הגלום בו. הילדים מתאמנים בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע, בנוסף למשחק ליגה שבועי והם לומדים לנהל את הזמן שלהם תוך עמידה בלוח זמן צפוף, הכולל בין היתר - הכנת שיעורי בית, פעילות בחוגים אחרים ופעילות אינטנסיבית בחוגי הכדורסל. הילדים לומדים להכיר את חוקי המשחק וסופגים את ערכיו כמו שיתוף פעולה, כיבוד החלטות השופט, קבלת הניצחון וההפסד וכיבוד היריב. רקע - עוצמה מודיעין בוכמן, אותה מאמן אהרון ויינשטיין, ממוקמת במקום 2-4 ובמאזנה שמונה ניצחונות ושלושה הפסדים. הקבוצה משחקת בפעם הראשונה במסגרת ליגות האיגוד והיא מורכבת מילדי מרכז בוכמן ונתיב זבולון. סיכום הסיבוב הראשון - הקבוצה התגבשה במהירות, דבר שאפשר לה ניצחונות קלים כבר בסיבוב הראשון של הליגה. ציפיות ומטרות לקראת הסיבוב השני - לא טעיתם - גם כאן, מדובר בהמשך הגיבוש החברתי והמקצועי של הקבוצה...

רקע - עוצמה מודיעין עירוני, אותה מאמן דביר שיינגוורטן, מדורגת במקום השישי עם מאזן של חמישה ניצחונות ושישה הפסדים. גם כאן, מדובר בעונה ראשונה במסגרת הליגה. הילדים פעלו קודם לכן בבית הספר לכדורסל והיא מורכבת מילדי מרכז השמשוני ועידנים. סיכום הסיבוב הראשון - בשנתם הראשונה בליגה, הילדים לומדים לשתף פעולה ברמה תחרותית וסופגים ערכים ספורטיביים כמו כיבוד החלטות השופט, כיבוד היריב, קבלת הניצחון וההפסד, לצד המשך הלימוד של יסודות הכדורסל. ציפיות ומטרות לקראת הסיבוב השני - בואו ננסה הפעם בסדר הפוך - לסיים את הליגה במאזן חיובי והמשך הגיבוש החברתי והמקצועי של הקבוצה.

רקע - עוצמה מודיעין, מדורגת עשירית עם שלושה ניצחונות ושמונה הפסדים. גם כאן - שנה ראשונה במסגרת הליגה לילדים שהגיעו מהמרכזים בבתי הספר היובל ואופק. סיכום הסיבוב הראשון - עקב בעיות פרישה של מספר שחקנים בתחילת העונה, הקבוצה עדיין בתהליכי גיבוש. הילדים לומדים לשתף פעולה ברמה התחרותית. ציפיות ומטרות לקראת הסיבוב השני - פעם אחרונה ודי - המשך הגיבוש החברתי והמקצועי של הקבוצה, תוך הגדלת סגל הקבוצה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות