חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נופר בת ה-6 אלופת ישראל על הקרח

 

לאחר 5 חודשים בלבד של אימונים זכתה נופר מעוז וילנר ממודיעין במקום הראשון באליפות הארץ לשנת 2008 בהחלקה אמנותית על קרח. כישרון נדיר

 

בחודש אוגוסט האחרון החלה נופר מעוז וילנר, בת ה-6, ממודיעין להתאמן בהחלקה על הקרח בהדרכת טניה סטולין, מאמנת ידועה מאוקרינאה שעשתה עלייה לארץ וגידלה דורות של אלופים. 5 חודשים אחרי הניפה נופר את גביע הזהב.

נופר, תלמידת כיתה א' בבית ספר ניצנים, נסעה בקיץ האחרון עם אמה איילת ואחותה מעיין, לעיר מטולה ללמוד להחליק על הקרח. עד מהרה התגלתה נופר ככשרון נדיר, ולאחר חודש החלקה זכתה במקום השני באליפות הארץ לגילאי 4-6.

החודש כבר זכתה נופר במקום הראשון בהפרש ניכר מהמתחרות באליפות ישראל לשנת 2008 בהחלקה אמנותית על הקרח שהתקיימה במרכז קנדה במטולה. השופטים העניקו לנופר 20 נקודות לעומת 16 נקודות למקום השני.

לאחר האליפות חזרה נופר למודיעין מאחר שהתקציב להמשך האימונים אזל. אביה, מעוז ביבי: "אם נמצא ספונסר נמשיך, כי נופר היא פוטנציאל לאלופה בסדר גודל עולמי".

עד שימצא ספונסר תמשיך נופר להתאמן במודיעין בחוג הגלגיליות של חלי בן-שושן (המקביל לקרח), חוג ההתעמלות קרקע של אני פנחס וחוג מחול של איילה וצביקה. שלושתם ביחד עובדים איתה במטרה אחת - להכין אותה להחלקה על הקרח. 

הוריה של נופר קוראים לעיריית מודיעין לתת יותר שעות אימון לחוג הגלגיליות באולם הספורט בבוכמן כדי לאפשר לילדים להגיע להישגים. כיום לנבחרת החוג יש רק שעתיים בשבוע על הפרקט לעומת מועדונים אחרים ברחבי הארץ.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות