חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מחכים לשעות האבודות

 

עם סיום השביתה הארוכה של ארגון המורים הבטיחו במשרד החינוך להחזיר שעות הוראה לתלמידים במודיעין שישבו חודשיים בבית. אז לאן נעלמו השעות?

 

הורים במודיעין טוענים כי למרות ההסכמים שהושגו בין משרד החינוך לארגון המורים בתום השביתה הארוכה בתיכונים, הרי שכיום הנהלות בתי הספר לא מתחייבות על החזר שעות ההוראה שהובטחו עם סיום השביתה לפני כחודש וחצי.

שביתת ארגון המורים ארכה כחודשיים ימים ובסיומה הובטח כחלק מההסכמים עם משרד החינוך כי חלקן של שעות הלימוד שהפסידו התלמידים יוחזר במהלך השנה וחלקן בחופשות החגים. אך בחיפוש אחר השעות האבודות מתברר כי הן טרם שובצו במערכת הלימודים, לפחות בחלק מהתיכונים בעיר.

נזכיר כי במודיעין מכבים רעות, בתמיכת העירייה, הושבתו הלימודים בכל התיכונים כהזדהות עם מאבק ארגון המורים זאת כאשר היו ערים בהן התקיימו לימודים, גם אם באופן חלקי, בחטיבות הביניים.

עם סיום השביתה הובטח על ידי משרד החינוך כי חלקן של שעות ההוראה יוחזר במהלך שנת הלימודים. אך כעת מתברר כי לא בכל התיכונים מוחזרות השעות האבודות. הדבר עלול לפגוע בעיקר בתלמידי כיתות י', י"א, י"ב שניגשים לבחינות הבגרות בעוד מספר חודשים.

בתיכון מכבים רעות למשל ההורים כבר קיבלו דיווח על החזר חלקי של שעות שילדיהם הפסידו בגין השביתה אך לא כך בתיכון עירוני א' ועירוני ב' ע"ש רבין.

בדיקה בעיריית מודיעין העלתה כי משרד החינוך הוא זה שמתקצב את החזר שעות הלימוד ומעביר לעירייה את הכסף. ומה אומרים במשרד החינוך? שבקרוב יצאו להורים הודעות על החזר שעות הלימוד בגין השביתה.

מדוברות משרד החינוך נמסר בתגובה: "מנהל מחוז ירושלים, מאיר שמעוני, מסר בתגובה, כי בכל בתיה"ס התיכוניים במודיעין יוחזרו שעות הלימוד עפ"י הנחיות משרד החינוך. עוד נמסר, כי ההורים יקבלו הודעות מסודרות בכתב מבתי-הספר."

"ממחוז ירושלים נמסר, כי המפקחת על בתי הספר במודיעין תנחה את בתיה"ס להוציא הודעות להורים בהקדם האפשרי. "

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות