חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יוצא לדרך מבצע אירוח ילדי הקסאמים

 

קבוצת תושבים בשיתוף ארגון רוטרי מודיעין מתארגנים לאירוח עשרות ילדים משדרות ויישובי עוטף עזה בעיר. דרושות משפחות מארחות ותרומות כספיות

 

בעקבות ההסלמה בדרום הארץ ובשדרות החליטו מספר תושבים בשיתוף ארגון רוטרי מודיעין לחדש את היוזמה ולארח את ילדי שדרות ויישובי עוטף עזה לסופי שבוע במודיעין מכבים רעות.

אחד מראשי היוזמה, דודו גלבוע, אומר כי הכוונה היא שבימי חמישי ושישי הילדים יצטרפו ללימודים בבתי הספר בהם לומדים הילדים המארחים ובסופי שבוע ארגון רוטרי בשיתוף המחלקה לנוער ועיריית מודיעין ידאגו להפעלות של הילדים האורחים והמארחים.

גלבוע: "הכוונה שלנו היא לתת לילדים נופש של שלושה לילות שקטים. אנחנו מבקשים באופן דחוף ביותר משפחות עם ילדים או בלי ילדים המוכנות לארח ילד או שניים מיום רביעי הבא בלילה, (23.1) עד מוצאי שבת. כאשר האירוח כולל הבאתם של הילדים לבית ספר הקרוב ולפעילות."

"אנו זקוקים למשפחות מארחות רבות ככל הניתן כדי שנוכל להוציא את הילדים לנופש באופן מסודר. כמו כן אנחנו זקוקים לתרומות כספיות על מנת לארגן לילדים הפעלות במהלך שהותם בעיר."

משפחות המוכנות להתנדב ולארח ילדים או תושבים המוכנים לתרום מכספם מוזמנים להתקשר אל: דודו גלבוע בטלפונים 050-2447000 או 052-2407000.

ניתן לפנות גם באימיל.

תרומות הכספיות יש לפנות לגזבר ארגון רוטרי מודיעין, טוביה צבי, טלפון: 052-6207310.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות