חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

טיפים לדוא”ל: איך מתרגשים עם רגשונים

 

שירות הומאני למתייסרים מול המחשב והפעם - דואר אלקטרוני. איך מבטלים חסימות של תמונות, איך מציגים שורת עותק מוסתר, איך כותבים רגשונים, איך שומרים מכתב שיישלח מאוחר יותר, ואיך מוסיפים חתימה אוטומטית לכל הודעה יוצאת

 

ביטול חסימת תמונות של Windows XP Service Pack 2
קבלתם מכתבים ולא יכולתם לצפות בתמונות מבלי ללחוץ על הפס העליון עם הכיתוב תמונות מסוימות נחסמו כדי לסייע למנוע מהשולח לזהות את המחשב שלך. לחץ כאן כדי להוריד תמונות ובמקום תמונות אתם רואים מן מלבן עם X קטן אדום? כדי לבטל זאת ולאפשר לצפות מיידית בתמונות פיתחו תפריט כלים - אפשרויות - כרטסת אבטחה - בטלו את ה-V מימין לשורה חסום תמונות ותוכן חיצוני אחר בדואר אלקטרוני בתבנית HTML. מומלץ לקרוא את ההסבר המצורף מדוע התמונות נחסמות!

הצגה קבועה של שורת עותק מוסתר
להצגה קבועה של שורת העותק המוסתר בזמן כתיבה ושליחת מכתבים: ב Outlook Express לחצו על לחצן צור דואר. בחלון שנפתח לחצו על תפריט תצוגה - כל הכותרות. השורה התווספה מתחת לשורת העותק.

כותבים רגשונים (:
רוצים לכתוב רגשונים ולא יודעים איך? אז הנה כמה כאלה: :) פרצוף מחייך. :-) פרצוף מחייך עם אף. :( פרצוף עצוב. :-( פרצוף עצוב עם אף. :D פרצוף צוחק. :-| פרצוף משועמם. ;-) פרצוף קורץ. :'-( פרצוף בוכה. :-} פרצוף נבוך. :-( ) לא מפסיק לדבר. :~ מבולבל. :-x נשיקה. :-@ צורח.

כתבתם מכתב ארוך ועדיין לא רוצים לשלוח אותו?
מתפריט קובץ - שמור. המכתב נשמר אוטומטית בתיקיית טיוטות. כשתרצו להמשיך לכתוב, פיתחו את המכתב מתיקיית טיוטות ופשוט שילחו אותו. המכתב יעבור מתיקיית טיוטות לתיקית פריטים שנשלחו.

הוסיפו חתימה אוטומטית קבועה לכל הודעה יוצאת
בחלון Outlook Expess פיתחו תפריט כלים - אפשרויות - כרטסת חתימות. לחצו על לחצן חדש. מקמו את הסמן בקטגורית עריכת חתימה והקלידו את הטקסט שברצונכם שיופיע בסוף כל מכתב. הקפידו שהאפשרות הוסף חתימות לכל ההודעות היוצאות תהייה מסומנת. את החתימה שיצרתם תראו ברגע שתלחצו על צור דואר ליצירת הודעה חדשה.

בחסות 'סיריוס' - המרכז להדרכת מחשבים, מושב בני דרור.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות