חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

תביעה בסך 34 מיליון שקל

 

בני כהן מרעות נבחר מחדש בתחילת השבוע שעבר, ליו"ר ארגון סוכני הדואר העצמאיים. מיד עם בחירתו הגיש תביעת נזיקין בסך 34 מיליון שקלים נגד חברת הדואר

 

מאבק סוכני הדואר העצמאיים בחברת הדואר טרם הסתיים: בשבוע שעבר נבחר לקדנציה נוספת, בני כהן, תושב רעות, לתפקיד יו"ר ארגון סוכני הדואר העצמאיים. מיד עם היבחרו, הגיש בני כהן ביום רביעי שעבר, תביעת נזיקין כנגד חברת הדואר, בסך כ- 34 מיליון שקל.

למי שכבר הספיק לשכוח, בני כהן ניהל יחד עם משפחתו את סניף הדואר שבמרכז המסחרי ברעות. במהלך העימות עם חברת הדואר, מימשה האחרונה את צו בית המשפט המחוזי בת"א ופרצה בכוח למספר סוכנויות עצמאיות, כמו זו שברעות, נטלה את הקופות ואת הציוד ובכך חיסלה את המשך היכולת להפעיל את הסוכנויות הללו.

כנגד החלטת המחוזי שאפשרה את חיסול הסוכנויות הוגש ערעור בבית המשפט העליון. הערעור התקבל והעליון ביטל את "צו ההרס". בנוסף, פסק בית המשפט העליון : "טעה בית המשפט המחוזי הן בשיקול הדעת והן בפרוצדורה במתן הצו".

כמו כן, בהתייחסות להתנהלות חברת הדואר נכתב בפסק הדין:" חברת הדואר מבחינות שונות לא פעלה כמצופה מגוף ציבורי או מעין ציבורי במעמדה .. פעילותה זאת של חברת הדואר גרמה נזק חמור במיוחד לפרנסת הסוכנים, לארגונם ולציבור הרחב".

לדברי בני כהן, על בסיס פסק הדין של בית המשפט העליון וכל העוולות האחרות שעשתה הנהלת חברת הדואר הוגשה התביעה. לדבריו:" חברת הדואר ניסתה לחסל את הנהגת הארגון ,למרות זאת בשבוע שעבר נבחרתי פה אחד לקדנציה נוספת לתפקיד יו"ר ארגון סוכני הדואר בארץ. זאת הבעת אמון של סוכני הדואר לקדם את תנאי ההתקשרות של הסוכנים בתהליך הפרטת חברת הדואר"

נזכיר כי בימים אלו עומדת על הפרק התכנית להפרטת חברת הדואר. ספק אם ניתן יהיה לקדם את התכנית שעה שתביעה בסדר גודל כה גדול עומדת על הפרק ותתחיל להתברר בימים בקרובים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות