חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חנוכת בית המדרש לתורה ועבודה ’’הצבי ישראל’’

 

ביום חמישי האחרון התקיים בסניף בני עקיבא רעות-מודיעין טקס חנוכת בית המדרש לתורה ועבודה "הצבי ישראל" לזכר צביקה זימן, הי"ד

 

לפני כחמש שנים, בערב שבת קודש פרשת "שמות", התרחש פיגוע ירי בישיבת ההסדר בעתניאל. הפיגוע הותיר את חברי סניף בנ"ע רעות-מודיעין כואבים והמומים עם נפילתו בגבורה של צביקה זימן, ה' יקום דמו.

צביקה היה חניך, מדריך ובוגר בסניף, וכל אלה שזכו להכיר אותו בחיים, מספרים על החיוך שלו שתמיד האיר את הפנים לכל אחד, ועל האכפתיות הגדולה שלו מהסניף. מאז נפילתו של צביקה, זוכים גם חניכי הסניף הצעירים יותר, שלא זכו להכירו בחיים-  ללמוד על דמותו, על גבורתו ועל מידותיו המיוחדות, מדי שנה.

השנה החליטו בסניף, ביחד עם חניכיו של צביקה, שבט אחיה, השבט הבוגר בחבריא ב' כיום, להקים בית מדרש לזכרו ועילוי נשמתו של צביקה, כדי להנחיל את דרכו לכל דורות הסניף. השם שנבחר - "בית מדרש לתורה ועבודה הצבי ישראל".

את הטקס המרשים והמרגש כיבדו בנוכחותם אורחים רבים וביניהם משפחתו וחבריו של צביקה הי"ד, דוד צור מנהל יחידת הנוער, לוטם דואני-רכזת נוער, סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ, שלושת רבני העיר ומזכ"ל תנועת בני עקיבא הרב בני נכטיילר.

בטקס נשמעו דברי ברכה וסיפורים על דמותו של צביקה. בין היתר, הוצגו תמונות מחייו של צביקה, והושמע שיר שהפיקה השנה המשפחה לזכרו, שמילותיו הן מילות הפסוק "הוריני ה' דרכך, אהלך באמיתך, יחד לבבי ליראה שמך". פסוק מספר תהילים שנמצא רשום על פתק על שולחנו של צביקה בישיבה - הפסוק שעמד תמיד לנגד עיניו. לאחר הירצחו של צביקה, הלחינה אחותו את הפסוק.

עם סיום הטקס הרשמי, חנכו הנוכחים את בית המדרש בפועל, בלימוד שנערך לעילוי נשמתו של צביקה, ולאחר מכן בשירה וריקודים על חנוכת בית המדרש, ועל מנת להמשיך את דרכו השמחה של צביקה הי"ד במהלך חייו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות