חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נערים: ימי התם

 

במחזור ה-11 בליגת נערים מחוזית, ארחה עוצמה מודיעין עירוני שהתחזקה בספונסר חדש - "אנגל מערכות" את מכבי לפיד חבל מודיעין

 

מודיעין פתחה את המשחק עם גלעד גוטליב, יובל ברזילי, יובל לופו, שגיא ויינברג ותם פולובין. מודיעין פתחה היטב ועלתה ליתרון מהיר 6:0. אביב זלבסקי צימק בשלשה, אבל מודיעין שלטה בקצב המשחק.

ההגנה חטפה עוד ועוד כדורים ואילו בהתקפה הייתה חלוקת עבודה כמו בקיבוץ - שבעה שחקנים שונים קלעו בין שתיים לארבע נקודות ברבע הראשון שהסתיים ביתרון מקומי - 19:9.

"שחק כמו שאני רוצה ולא כמו שאתה רוצה", ביקש מאמן מודיעין חנן גוטריימן מאחד משחקניו בתחילת הרבע השני ואכן מודיעין העבירה הילוך. פולובין חטף כדור, כל יתר השחקנים הסתכלו עליו בעניין, אבל אף אחד לא ממש ניסה לעצור אותו ומודיעין ביתרון 29:11, שש דקות למחצית. פולובין ניסה לחטוף כל כדור שעבר לידו וכמו שתראו בנתונים הסטטיסטיים בסוף, הרי שבדרך כלל הוא גם הצליח בכך. במחצית המארחים ביתרון 39:21, כאשר פולובין עם 10 נק' ו 7 חט'.

המחצית השנייה יצאה לדרך וגוטריימן פתח עם גוטליב ופולובין על הספסל. מודיעין נשארה ללא רועה על המגרש וקלעה שלוש נקודות בלבד בחמש דקות הראשונות של המחצית השנייה - 40:27 למודיעין. גוטריימן לקח פסק זמן ולאחר שענוג חכם קיבל מכה חזקה בידו, הוא החזיר את פולובין למגרש.

לפתע, כל החלקים בפאזל שנקרא "עוצמה מודיעין עירוני", התחברו ומודיעין השתלטה על המשחק. שש נקודות של גוטליב וארבע נוספות של פולובין ולופו, הריצו את מודיעין ל 19:2 עד לסיום הרבע השלישי, שבסיומו מודיעין הוליכה ב 30 הפרש - 59:29.

הרבע האחרון יצא לדרך ומודיעין כבר בהילוך חמישי - הקבוצה לחצה על מוליכי הכדור של לפיד, חטפה כדורים ויצאה להתקפות שארכו חמש שניות בממוצע והסתיימו בסלים קלים. פולובין חטף, מסר וקלע 12 נק' ברבע האחרון, נמרוד תבור קלע 9 נק' ושגיא ויינברג הוסיף 6 נק' משלו.

בתוך 12 דקות, מודיעין קלעה 49 נקודות מול 7 בלבד של לפיד ועלתה ליתרון 89:34. כשנותרו 3:15 דק' לסיום, גוטריימן הוריד את פולובין לספסל והקהל הודה לתם על תצוגה נדירה.

בסיום - ניצחון גדול לעוצמה מודיעין עירוני 97:42 על מכבי לפיד חבל מודיעין. קלעו לעוצמה מודיעין עירוני - תם פולובין 26 נק' 17 חט' 8 ריב' ו 4 אס'. נמרוד תבור 14 נק'. גלעד גוטליב 12 נק' 12 ריב' ו 3 חס'. שגיא ויינברג 11 נק' ו 7 ריב'. יובל לופו 8 נק' 6 ריב' ו 5 חט'. רן נחמני 7 נק'. יובל ברזילי 7 נק' 5 ריב' ו 4 חט'. רון שרפי 6 נק' 4 אס' ו 4 חט'. דין שטיינברג 5 נק' ויואב דננברג - נקודה אחת. עוד שותף - ענוג חכם.

הרבו לקלוע ללפיד - חבל מודיעין: רועי גור 10 נק', עידן אברהם 8 נק' וכפיר שבו 7 נק'.

25 צופים צפו במשחק שנערך באולם בבוכמן. שפט קובי תמרי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות