חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

דאבל דאבל לברוריה הדר מול אגדת הכדורסל

 

במסגרת המחזור ה 11 בליגה הארצית לכדורסל נשים, ארחה קבוצת הנשים של מכבי מכבים-רעות, את הפועל מטה יהודה, בה משחקת הכדורסלנית הישראלית הטובה בכל הזמנים, ענת דרייגור

 

המשחקים מול מטה יהודה יכולים להיות מאוד טראומטיים - תשאלו את שחקניות אליצור גבעת שמואל שלפני שנה וחצי נוצחו בידי מטה יהודה 158:41, כאשר דרייגור, בת 46 באותה תקופה, קלעה במשחק 136 נקודות - מה שהכניס אותה לספר השיאים של גינס וחברתה לקבוצה שירה גבעון מסרה 53 אסיסטים באותו המשחק.

מטה יהודה נוצחה פעם אחת בלבד בעונה וחצי האחרונות וקבוצה שרוצה להחזיק מעמד מולה, צריכה לעבור הכנה אופטימלית למשחק, להיות בסגל מלא, לשחק בצורה כמעט מושלמת וגם קצת מזל לא יזיק.

בפועל, מאמן הקבוצה יאיר פרסטמן אבל על מות אביו, מיטל שרף אמנם חזרה לסגל לאחר חודש שבו לא שיחקה, אבל קרן יקר, שירי אהרון ועמית אדר לא נטלו חלק במשחק. וגם הפעם מכבים-רעות התייצבה למשחק עם שבע שחקניות בלבד וגם אצלן - לא כולן היו בקו הבריאות.

מכבים-רעות פתחה עם - ברוריה הדר, טל פיצ'ון, טל בנטוב, תמר בליץ ומאיה קנולר. במטה יהודה מלבד דרייגור וגבעון, פתחה בחמישייה גם שירי אשל, ששיחקה בעבר שנתיים במכבים-רעות.

סל של ברוריה ממסירה של בנטוב קבע 2-2 ולאחריו מטה יהודה השתלטה על המשחק. הנוכחות של דרייגור בהגנה, מנעה ממכבים-רעות את משחק ההתקפה הרגיל שלהן. השחקניות לקחו זריקות קשות והן לא נכנסו. מנגד, במטה יהודה, דרייגור קלעה מבפנים, החברות שלה קלעו מבחוץ ומטה יהודה ברחה ל 15:2 בדרך ליתרון 26:8 בסוף הרבע הראשון. שירה גדעון האורחת קלעה 9 נק' ברבע זה.

הרבע השני יצא לדרך, אבל התמונה על המגרש לא השתנתה, למרות ששחקניות מכבים-רעות השקיעו המון אנרגיה בהגנה. שלשה של שירי אשל ולאחריה סקייהוק של דרייגור, הוליכו את מטה יהודה לריצה נוספת של 17-1 וליתרון של 43:9. כאן הגיעו שתי התקפות יפות של מכבים-רעות ושבסיומן אבוהרון וברוריה ניצלו מסירות יפות של פיצ'ון בכדי לקלוע. במחצית האורחות ביתרון 45-13.

המחצית השנייה נפתחה עם שש נקודות רצופות של דרייגור, שהעלו את מטה יהודה ל 53:16. בשלב זה, מאמן האורחות הוריד אותה לספסל והיא לא חזרה עד לסיום. למרות הפער הגדול, 30 האוהדים המקומיים לא הפסיקו לעודד עד הסיום.

ברוריה הייתה הראשונה להגיע למאזן דו ספרתי של נקודות, אבוהרון קלעה שלוש זריקות עונשין רצופות וטל פיצ'ון בשתי חדירות רצופות לסל שיפרו את מאזן הנקודות של המארחות. הרבע השלישי הסתיים ב 61:28 למטה יהודה.

הרבע האחרון נפתח עם שבע נקודות בארבע דקות לרעות. רק שלצערנו לא מדובר במכבים רעות, אלא ברעות רוקח האורחת. בנטוב ופיצ'ון הפעילו את בליץ והיא צברה שמונה נקודות בצבע. בסיום - 80:43 למטה יהודה.

קלעו למכבים-רעות: ברוריה הדר - גם הפעם, למרות ששיחקה מול דרייגור, סיימה עם הדאבל דאבל המסורתי - 12 נק', 10 ריב' ו 4 חט', תמר בליץ 9 נק', 7 ריב' ו 4 חט', מאיה קנולר 7 נק' , טל פיצ'ון 7 נק', 3חט' ו 3 אס', הגר אבוהרון 6 נק' וטל בנטוב 2 נק' . עוד שותפה - מיטל שרף שרשמה לזכותה שלוש חטיפות.

הרבו לקלוע למטה יהודה - רעות רוקח 17 נק', ענת דרייגור 14 נק' ו 12 ריב', גלית סלומון ושירה גבעון - 14 נק' כל אחת ושירי אשל 10 נק'.

יאיר פרסטמן: "אני לא מרוצה מהמשחק עשינו יותר מידי טעויות שלא נכפו עלינו והיינו לא מרוכזים. אני כן מרוצה מכך שכל שנייה על המגרש כל שחקנית נתנה כל מה שיש לה למרות שלא כולן היו כשירות במאה אחוז . אני מאד מרוצה מתמיכת הקהל לאורך כל המשחק גם שהוא היה למעשה גמור . חלק מתהליך הלמידה והאימון הוא לעבור שלבים כאלה, לשחק מול הטובות ועל ידי כך להתקדם ולרכוש ניסיון. לפעמים החיים והספורט מעמידים אותנו במצבים לא נעימים, הדרך שלנו להתמודד ולהתפתח כאנשים וכשחקנים, זה הניצחון" .

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות