חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

התחבורה הציבורית מתייקרת

 

הבוקר מתייקרים תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית בכ-2 אחוז בממוצע. עד שעות הלילה המאוחרות לא ניתן היה לקבל את התעריף העדכני החדש

 

הבוקר, ג', עם כניסת השנה האזרחית החדשה, עולים תעריפי התחבורה הציבורית בהנחיית ואישור משרד התחבורה. עליית המחירים היא בגובה של כ-2 אחוזים ומבוצעת עפ"י החלטת הממשלה לאחר הקפאת מחירים של כשלוש וחצי שנים.

כל מהלך יום האתמול (ב'), ניסינו לברר ולקבל מחברת קונקס את תעריפי הנסיעה החדשים. כל מאמצינו, הן בחברת קונקס והן במשרד התחבורה לא צלחו. מקונקס נמסר כי רק במהלך הלילה יועברו התעריפים החדשים ממחשב משרד התחבורה למחשב המרכזי של חברת קונקס.

עוד נמסר כי בשל כך יודפסו הכרטיסים החדשים בהם ייעשה שימוש הבוקר, רק במהלך הלילה.

לעומתם מתברר כי הנהגים באוטובוסים של חברת קונקס כבר יודעים מה יהיו התעריפים החדשים ובין היתר ניתן לדווח כי נסיעה בקווים הבינעירוניים לתל-אביב וירושלים תעלה 10.60 שקל במקום 10.40 שקל.

בהודעה הראשונית של משרד התחבורה שהתפרסמה ביום חמישי האחרון, נמסר כי תעריף כרטיסי המנוי "חופשי חודשי", יתייקרו אך ורק בירושלים וחיפה. בנוסף נמסר כי "בשאר הערים בארץ כולל ערי גוש דן, לא יתייקרו תעריפי המנוי".

התייקרות התעריפים בתחבורה הציבורית מבוצעת במסגרת החלטת הממשלה להעלות את התעריפים פעמיים בשנה ב-1 ביולי וב-1 בינואר, בהתאם לעליית המדד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות