חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים: נצחון למכבים רעות על שוהם

 

קבוצת הנשים של מכבי מכבים -רעות, גברה ביום חמישי בערב, במשחק חוץ, על אליצור שוהם בתוצאה 51:28

 

לרשותם של המאמן יאיר פרסטמן ועוזרו, דביר שיינגוורטן, עמד גם השבוע סגל מצומצם של שבע שחקניות בלבד, כאשר שירי אהרון ומיטל שרף, לא שותפו בשל פציעות. מכבי מכבים-רעות, פתחה את המשחק עם הגר אבוהרון, ברוריה הדר, טל בנטוב, טל פיצ'ון ומאיה קנולר. בנטוב פתחה את המשחק עם חמש נקודות רצופות וקנולר הייתה הבאה לחמם את היד. ברוריה צברה שתי עבירות מהירות וירדה לספסל ותמר בליץ החליפה אותה. בהגנה, שחקניות מכבים-רעות עשו עבודה טובה על חגית כהן, הרכזת של שוהם ושלוש נקודות מהקו של בליץ, קבעו 14:4 למכבים-רעות בסוף הרבע הראשון.

הרבע השני יצא לדרך וכדור המשחק התעופף לו מתחת ליציעי הישיבה. "חבל, זה כדור עור חדש", התעצב אחד האוהדים. משחק ההתקפה של מכבים-רעות היה תקוע ברבע זה ובמשך תשע דקות תמימות, כל הנקודות שמכבים-רעות צברה, היו מקו העונשין. למקרה שדאגתם, שוהם לא ניצלו זאת בכדי לחזור למשחק.

4:39 דק' למחצית, עלתה לשחק בשוהם נטע פירסטנברג בת ה- 69, שהספיקה בקריירה הארוכה שלה לשחק גם במכבי מכבים רעות. דקה למחצית, קרן יקר לקחה זריקה מטווח השלוש. הכדור עף בקשת כל כך גבוהה, שהוא הספיק להגיע כמעט עד הירח, אבל לבסוף הכדור צלל פנימה ובמחצית, מכבים רעות ביתרון 24:10.

המחצית השנייה יצאה לדרך כאשר גם ברוריה וגם בליץ בבעיית עבירות. הגר אבוהרון נותרה הגבוהה היחידה והיא עשתה עבודה ראויה לציון במאבקים מתחת לשני הסלים, כאשר גם בנטוב וקנולר לא טמנו ידן בצלחת. שוהם צימקו ל 14:25, אבל במכבים-רעות לא נכנסו ללחץ. טל בנטוב מצאה פעם אחר פעם את חברותיה פנויות ומכבים-רעות רצה 10:0. סל של טל פיצ'ון קבע 36:19 בסוף הרבע השלישי.

בפתיחת הרבע הרביעי, ברוריה חטפה כדור, מסרה לבנטוב ורצה להתמקם למעלה. היא קבלה את הכדור וקלעה. מישהו ביציע ביקש ממנה "פעם הבאה דאנק..". ובכלל, הרבע האחרון היה הרבע של ברוריה. חברותיה לקבוצה הפעילו אותה בצבע והיא צברה 11 נק' ברבע האחרון. שתיים וחצי דקות לסיום, בליץ יצאה בחמש עבירות ודקה לסיום, פרסטמן הוריד את ברוריה לספסל והיא זכתה לקבל "סטנדינג אוביישן" מהקהל. בסיום - 51:28 למכבי מכבים-רעות.

קלעו למכבים-רעות: ברוריה הדר - 13 נק' 9 ריב' ו 4 חט', מאיה קנולר 10 נק' ו 7 ריב', טל בנטוב 9 נק' 7 אס' ו 7 ריב', תמר בליץ 7 נק' ו 13 ריב', הגר אבוהרון 4 נק' ו 9 ריב', קרן יקר 4 נק' ו 4 ריב' וטל פיצ'ון 4 נק' ו 3 אס'.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות