חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל: כמה שזה היה קרוב

 

ביום חמישי הפסידו שחקני תיכון מכבים-רעות בנקודה לאחר הארכה, בחצי גמר אליפות מחוז ירושלים בכדורסל. המשחק הסתיים בתוצאה 65:64 לבית הספר רנה קאסין

 

מעלה אדומים ארחה ביום חמישי את שני משחקי חצי הגמר באליפות מחוז ירושלים בכדורסל לכיתות י'-יב' בנים. שחקני תיכון מכבים-רעות, התמודדו בחצי הגמר מול תיכון רנה קאסין מירושלים, בידיעה שניצחון יעלה אותם למשחק הגמר המחוזי ובנוסף יבטיח את השתתפותם באליפות הארצית בגליל.

מכבים-רעות מתבססת על שחקני נוער המשחקים במכבי מכבים-רעות, על יוצאי האגודה שמשחקים כיום בקבוצות נוער בליגה הלאומית וגם על שי שפירא המשחק בקבוצת הנערים של מכבי ראשון לציון.

לפי חוקי האליפות, המשחק חולק לשתי מחציות בנות 15 דקות כל אחת. שחקניו של ליאור פרג ממכבים-רעות, הוליכו בשש הפרש במחצית. הירושלמים פתחו את המחצית השנייה בריצה של 9:0 והתפתח משחק צמוד. 48 שניות לסיום, רנה קאסין ביתרון שבע נקודות והמשחק נראה גמור. טל דוידי צימק בשלשה ולאחר זריקות עונשין, הזמן הלך ואזל. חמש שניות לסיום, מכבים-רעות חטפו את הכדור ורן כנען בשלשה גדולה, השווה את התוצאה והמשחק הגיע להארכה.

הירושלמים הוליכו בשש הפרש, שתי דקות לסיום ההארכה, אבל שלוש קליעות עונשין מוצלחות של שי שפירא ושלשה נוספת, הפעם של אלון גלעד, קבעו 64:64, כשנותרו 25 שניות לסיום.

במצבים כאלו, יש שתי אסכולות אימון שונות - אחת גורסת שיש לתת לקבוצה היריבה לתקוף מבלי לעשות עבירה, לסמוך על ההגנה ובקיצור - ההכרעה בידי הקבוצה השנייה. האסכולה השנייה, גורסת כי יש לבצע עבירה מהירה, להסתכן בכך שהקבוצה היריבה תעלה ליתרון, אבל במצב כזה, ההכרעה בידיים שלך.

במכבים-רעות בחרו בשיטה השנייה ו-13 שניות לסיום, הירושלמים קלעו 1 מ-2 מהקו ועלו ליתרון 65:64. המתח הגיע לשיאים חדשים והכדור הגיע לעידו ניר. ניר חדר מתחת לסל, זרק ו...החטיא. וכך זה נגמר - 65:64 לרנה קאסין.

קלעו למכבים -רעות: רן כנען 17 נק', שי שפירא ועידו ניר 9 נק' כל אחד, אור לרר 7 נק', טל דוידי 5 נק', עמית אחיאסף 4 נק' ועדן פלדמן 2 נק'.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות