חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

לא! למשאיות בכביש 11-12

 

בהפגנה היום (ו') בה נטלו חלק למעלה ממאתיים איש, נקרא ספקטור למנוע את פתיחת כביש 11-12 לתנועה בינעירונית של משאיות. מפקד משטרת מודיעין נותר חסר תעסוקה. ההפגנה הסתיימה לאחר כשעה ללא כל ארועים חריגים ועם איומים לעתיד

 

למעלה ממאתיים איש, רובם תושבי מכבים ורעות, התייצבו הבוקר (שישי) להפגנה שקראה לעצור ולמנוע את תנועת המשאיות העתידית בכביש 11-12. בהקשר זה נזכיר כי בהודעה לתקשורת באמצע השבוע, התחייב ראש העיר, משה ספקטור, למנוע את הפיכת כביש 11-12 לכביש בינעירוני. בנוסף, הודיע כי לאחר פתיחת הכביש, יבוצע סקר תחבורתי שיבחן את הצעדים התחבורתיים שיידרשו.

מפקד משטרת מודיעין ושוטריו, שהגיעו לוודא שההפגנה לא תחרוג להפרעות תנועה, נותרו ללא תעסוקה לאחר שמנהלי ההפגנה ובראשם עמיקם אורן, העבירו את כל הפעילות למדשאה הסמוכה.

בדברים שנישאו אמר עמיקם אורן, בין השאר, כי הכתובת להפגנה הזו הוא ראש העיר בעצמו,"הוא התחייב והוא האחראי לשמירת הכביש הזה ככביש עירוני" אמר עמיקם. הפגנה זו, לדבריו, היא רק ההתחלה. "אם הצעתי שתעלה בישיבת המועצה הקרובה, שהמועצה תחליט למנוע את תנועת המשאיות על כביש זה, לא תתקבל, אז גם נצא לכבישים עצמם. אנחנו לא אוכלוסיה ששורפת צמיגים, אבל זה רק בינתיים. לא הצלחנו למנוע את פתיחתו אבל עכשיו אנחנו דורשים שהוא יהיה כביש עירוני ולא בינעירוני שמחליף את כביש 3 הסגור".

ברוח זו עלו במהלך כחצי שעה רוב הדוברים, בהם, חן יצחקי, דנילו דרמן, יו"ר "קדימה" במודיעין שקרא ליצור לחץ פוליטי שיביא לסלילת כביש 3. חיזק אותו בדבריו,אלי שגב, איש נדל"ן, שאמר אף הוא כי "הסיפור האמיתי הוא כביש 3. המלחמה הא לא נגד ספקטור", אמר והוסיף:"אין סיבה שבנושא זה ספקטור לא יצטרף אלינו".

גיורא גורן, אמר כי "המסר הוא חד וברור, הכביש לא ייפתל בלי שיוצב תמרור שימנע את מעבר המשאיות בו. קודם שישימו תמרור ואח"כ שיעשו בירורים ובדיקות". ואלי שגב הוסיף כי"כמו שבית סירא ידעו לגרום לסגירת הכביש, גם אנחנו יודעים. אם יהיו עליו נינג'ות, לא ייסעו עליו".

את תושבי העיר מודיעין ייצג שרון מעוז, שהוביל את ההפגנה לפני כשבועים בנושא זה במודיעין, ואמר:"אין כאן אינטרס שונה לתושבי מודיעין ומכבים-רעות, זהו אינטרס משותף. המשאיות יפגעו בכולם ללא יוצא מן הכלל". אלי ג'רבי, מראשוני תושבי מכבים, הודיע בדבריו כי בכוונתו לעזוב את העיר אם לא יימנע מהמשאיות לעשות שימוש בכביש.

חבר המועצה אמנון מרחב, שהגיע יחד עם חברו לסיעה מוטי גרונר, אמר כי "צריך להבטיח את איכות החיים של תושבי מודיעין-מכבים-רעות. בסה"כ אפשר לשים תמרורים וכך למנוע את מעבר המשאיות".

לאחר הדברים שנישאו במשך כשעה, התפזרה ההפגנה בשעה 11.30.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות