חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אוריאל לין בוועידת העסקים: ממליץ להשקיע בעיר

 

ועידת העסקים ה-2 של מודיעין ננעלה עם בשורה על הקמת קרן לעידוד עסקים. נשיא איגוד לשכות המסחר, אמר כי הנדל"ן בעיר הוא ההשקעה הטובה ביותר

 

כ-100 משתתפים הגיעו אתמול, ב', לוועידת העסקים ה-2 של מודיעין מכבים רעות שאירגן פורום "יוזמה" בראשות דרור אטרי.

לצד הנאומים ניתנה אפשרות לבעלי עסקים להחליף כרטיסי ביקור ולעשות נטוורקינג. נעדרו מהוועידה השר להגנת הסביבה גדעון עזרא ומנכ"ל קניון מודיעין של עזריאלי שמואל בין.

בין הנוכחים היו ראש העיר משה ספקטור, מחזיקת תיק העסקים חברת המועצה עו"ד סיגלית הנדשר-פרקש, יו"ר החכ"ל עו"ד אמנון מרחב, סגני ראש העיר אלכס וינרב ומיכאל חרל"פ, מנכ"ל העירייה יורם כרמון, מנהלי אגפים בעירייה, יו"ר מועצת הנשים אופירה קרקובר, מנהלת מט"י מודיעין לנה דימנט, מנכ"ל ליגד סנטר דורון שולדנפרי, מנכ"ל החכ"ל דב שאולסקי וכן נשיא איגוד לשכות המסחר אוריאל לין ומנכ"ל איגוד לשכות המסחר יחזקאל דסקל.

דרור אטרי אמר בדבריו כי הוא פועל על תוכנית לקידום המגזר העסקי בעיר ולצורך כך מתקיים משא ומתן מתקדם להקמת קרן שתסייע לעסקים קטנים בעיר. לדבריו הקרן תעניק הלוואות עד 100 אלף ללא ריבית והצמדה ועד 500 אלף שקל עם שני ערבים. כמו כן אמר אטרי כי הוא פועל להקים לשכת תיאום של המגזר העסקי בעיר וקרא להביא את הרכבת לליגד סנטר.

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, אמר כי תחרות היא דבר מאוד בריא וכי הוא מקדם בברכה את השאיפה של מודיעין להתפתח אך לצורך כך יש להציב יעדים. "אם דוד עזריאלי משקיע בקניון הוא יודע מה שהוא עושה."

בהתייחסות נוספת בדבריו למודיעין אמר לין כי "מי שבא אלי היום ושואל אותי על השקעות נדל"ן אני ממליץ על מודיעין. היום השקעה במודיעין תניב תשואה וצמיחה בחמש השנים הקרובות כמו שלא תהיה באף עיר אחרת. זו העיר שהיום מבטיחה את ההשקעה הטובה ביותר".

בין הדוברים היה גם ראש העיר משה ספקטור שסקר את ההתפתחות של העיר והחזון לייצר מקומות תעסוקה ומנהל רשת מקומוני גל גפן, שלמה גל, שדיבר על עיתונות בעידן האינטרנט.

מנכ"ל ליגד סנטר, דורון שולדנפרי, שבימים אלו פותח את הבניין השני באזור התעסוקה אמר בדבריו בין היתר כי צריך לקחת את העניניים בידיים להפסיק לקטר. לדבריו יש היום יופי של תנאים, יש פוטנציאל אבל צריך לדחוף ולעשות כדי להביא לעיר תעסוקה.

בין היתר אמר שולדנפרי: "מי שחושב שחנויות, קניונים ומחסנים לוגיסטיים הם הבשורה לתושבי העיר טועה טעות מרה. עסקים קטנים לא ישנו דבר בעיר השינה הזו. רק עסקים גדולים שייצרו אלפי מקומות תעסוקה יביאו את הבשורה. אני לא רואה בכנס ולו מנכ"ל חברת הייטק גדולה אחת הפועלת במודיעין."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות