חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תלמידי כיתת תקשורת עובדים ומרוויחים

 

פרוייקט ייחודי בעיר מודיעין מכבים רעות: תלמידי כיתת תקשורת מתיכון מכבים רעות, עובדים בבית הספר עידנים, ומקבלים משכורת, כחלק מהכנתם לחיים

 

השבוע נערך ערב להצגת פרוייקט "מוכנים לחיים" של כיתת תקשורת בתיכון מכבים רעות. מדובר בפרוייקט ייחודי המתקיים בעיר, פרי יוזמתה של דינה קדם מחנכת כיתת תקשורת בתיכון מכבים רעות מו"ר וצוות הכיתה בשיתוף בנק מזרחי.

במסגרת הפרוייקט, תלמידי כיתת תקשורת בשכבת י', לומדים כיצד להסתדר בחיים מחוץ לחממת בית הספר והמשפחה. התלמידים לומדים כישורי חיים כגון: משמעות הכסף, משמעות העבודה ועוד. כל תלמיד מלווה באיש צוות המסייע לו ומסביר לו כל נושא ועונה על כל שאלה, כדי שיוכל להתמצא בכל דבר הקשור לנושא העבודה.

התלמידים עובדים יום אחד בשבוע במשך כשעתיים, בבית ספר עידנים. צוות בית הספר עידנים משמש כ"מעסיק" של תלמידי כיתת התקשורת בתחומים שונים כגון: מזכירות, ספרייה, אב בית ועוזרי הוראה (בכיתת תקשורת של בית הספר).

בסוף כל יום עבודה חותמים על כרטיס העבודה של הנער העובד ומדי שבועיים מקבלים התלמידים העובדים משכורת ממנהלת ביה"ס עידנים. המשכורת היא תרומת בנק המזרחי.

כאמור, השבוע התקיים ערב הצגת הפרוייקט אליו הגיעו אנשי צוות ההוראה ההורים וגם מאיר שמעוני כיום מנהל מחוז ירושלים וסגן ראש העיר ומ"מ חיים ביבס.

כל הנוכחים ציינו את ייחודו של הפרוייקט המתאפיין בשיתוף פעולה בין בית ספר תיכון לבית ספר יסודי והמחבר אוכלוסיות עם אפיונים דומים. בסיום הערב הובעה תקווה כי פרויקט זה ימשיך ויצבור תאוצה, יתרחב ויתבסס בעירנו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות