חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הבנים של זוז בכחול לבן

 

הרכב מוכשר של 14 רקדנים נבחר להופיע מול נוער יהודי מצרפת בבנייני האומה בירושלים. בהופעה מלהיבה הצליחו לרגש את הקהל וגם נשיא המדינה היה שם

 

להקת זוז במחול נבחרה להופיע באירוע סיכום פרויקט "שמיניסטים בכחול לבן" שהתקיים ביום חמישי האחרון בבנייני האומה בירושלים. והפעם החליטו בזוז ללכת על הרכב מיוחד של בנים בלבד.

האירוע התקיים במעמד נשיא המדינה, שמעון פרס, ולהקת הבנים של זוז הופיעה בריקוד פתיחה מרשים והלהיבה את הקהל.

"שמיניסטים בכחול לבן", הינו פרויקט של הסוכנות היהודית להבאת נוער יהודי מצרפת לביקור בארץ ישראל, במהלכו הם נחשפים לאפשרויות הלימודים בארץ ולפרויקט 'מסע'.

להקת המחול הישראלי הייצוגית של זוז במחול מהעיר מודיעין, הידועה בהופעותיה המקצועיות ברחבי הארץ, נבחרה להשתתף באירוע ולהופיע בארבעה ריקודים שהוכנו במיוחד עבור הערב על ידי מוטי וקנין, כוריאוגרף הלהקה.

כאמור המיוחד בהופעה זו של זוז במחול לעומת הופעותיה הרבות באירועים ייצוגיים הוא הבחירה של מנהלי הלהקה להופיע בהרכב של בנים בלבד.

"החלטנו להפגין את כוחם של הבנים הרוקדים ולהעלות ריקודים בעלי וירטואוזיות מרשימה דווקא בהרכב של 14 רקדנים בוגרים", אומר רואי כבירי, מנהלה האמנותי של זוז במחול.

הלהקה הופיעה בריקוד פתיחה מרשים בשיתוף עם להקת התיפוף והתנועה "טררם" וכבר כאשר החלו לרקוד הקפיצו ממקומותיהם את כל אלפיים בני הנוער שגדשו את האולם על רגליהם במחיאות כפיים סוערות ובהתלהבות.

לאחר מכן רקדו דבקה ישראלית מודרנית, ריקוד לשיר תפילה וכמובן נעלו את המופע בפינלי מרשים.

"עבורנו היה זה אתגר להעלות מופע במעמד זה בהרכב של בנים בלבד ועמדנו בו בגדול. להקות המחול הישראלי הייצוגיות שלנו עומדות בסטנדרטים גבוהים ביותר ועל כן נבחרות להשתתף באירועים היוקרתיים ביותר בארץ", מסכם כבירי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות