חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ועידת העסקים ה-2 של מודיעין

 

"פורום יוזמה" בראשות דרור אטרי נערך לקראת וועידת העסקים של מודיעין מכבים רעות שמטרתה להציב את העיר כמוקד משיכה לפיתוח עסקי וכלכלי

 

בשבוע הבא תתקיים ועידת העסקים ה-2 של מודיעין מכבים רעות שנועדה להציב את העיר כמוקד משיכה ופיתוח של עסקים קטנים, בינוניים וגדולים וכן לקדם יצירת מוקדי תעסוקה לתושבי העיר והסביבה על ידי עידוד ופיתוח יוזמות מקומיות ומשיכת יזמים וארגונים חיצוניים לעיר.

בין אורחי הועידה: השר לאיכות הסביבה ח"כ גדעון עזרא, ראש העיר משה ספקטור, נשיא איגוד לשכות המסחר עו"ד אוריאל לין, מנכ"ל איגוד לשכות המסחר יחזקאל דסקל, יו"ר החברה הכלכלית למודיעין עו"ד אמנון מרחב, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק העסקים עו"ד סיגלית הנדשר פרקש, מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין שמיל בין, מנכ"ל קבוצת גל גפן שלמה גל, מנכ"ל ליגד סנטר דורון שולדנפרי, מנכ"ל קבוצת כפר השעשועים אבי כץ, יו"ר פורום מעגל עסקים במודיעין דודי צמח, מנכ"לית BNI ישראל ירדן נוי ויו"ר מטי מור"ל לנה דימנט.

בועידה ייקחו חלק קבוצות עסקיות רבות, חברות וגופים הפועלים בעיר מודיעין במטרה להביא להתארגנות משותפת ושמירה על האינטרסים של הקהילה העסקית בעיר מודיעין וסביבתה, תוך בחינת תהליכים להפריה עסקית ויצירת שיתופי פעולה בין כל הגופים הכלכליים הפועלים באזור.

מטרה נוספת של הועידה היא לחשוף את הפוטנציאל העסקי הטמון בעיר מודיעין, ולהציגה כצומת העסקים הבאה של ישראל. בין היתר באמצעות סיפורי הצלחה של יזמים מקומיים, הדרכה בשיטות של פרסום ויחסי ציבור בלי לפתוח את הארנק, מקורות מימון ועוד.

כמו כן יתקיים דיון על השאלה שמטרידה סוחרים רבים בעיר: איך מתמודדים עסקים קטנים ובינוניים עם פתיחתו של קניון עזריאלי בעיר.

דרור אטרי, יו"ר פורום יוזמה וחבר נשיאות איגוד לשכות המסחר: "מזה מספר שנים שמה לעצמה "יוזמה" מטרה לפעול לקידום ופיתוח המגזר העסקי בעיר מודיעין מכבים רעות. קיומה של וועידת העסקים הראשונה של העיר הביאה עמה בשורות חשובות לתושבי העיר ולמגזר העסקי במודיעין".

"מודיעין-מכבים-רעות שהינה עיר יפיפייה בעלת פוטנציאל עסקי גדול, נכנסה לדירוג BDI לחוסן כלכלי, והוצבה במקום השביעי כעיר שטוב לחיות בה בישראל", אומר אטרי, "ההון האנושי האיכותי ומיקומה המרכזי במדינה, הופכים אותה לצומת העסקים המרכזית של מדינת ישראל. למרות ההצלחה הגדולה של העיר בכל קנה מידה, נדמה כי הפן העסקי והכלכלי שלה לא קיבל את תשומת הלב הראויה לו בשנים האחרונות, ולא די בנעשה עד כה".

"אני קורא בהזדמנות זו למשקיעים לבוא ליהנות מהעיר, תושביה והפוטנציאל העסקי שבה. אין לי ספק שלא ימצאו בשום מקום אחר במדינה הזדמנות קורצת שכזו. אולם, על מנת להגשים את היעדים שהוצבו, יש לחזק את הקהילה העסקית הפועלת כיום בעיר ולקדם יצירתיות מקומית".

ועידת העסקים השנייה תתקיים ביום שני הקרוב, 24 לדצמבר 2007 , בין השעות 9:00- 14:00 באולם "בלו מון", בליגד סנטר. למעוניינים להצטרף ההרשמה אצל לימור בטלפון 03-5505538.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות