חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

עוד ארבעה בתי ספר חדשים

 

גם בשנת 2008 ימשיכו לבנות כיתות לימוד בעיר מודיעין. חיים ביבס: "פתרונות לסגירת הפערים הקיימים למערכת החינוך בכלל ומערכת החינוך הדתי בפרט"

 

במסגרת הכנת מקדמות 2008 לתקצוב בניית כיתות הלימוד למערכת החינוך הכלל ארצית, אושרו למעלה מ-8,000 מ"ר בנייה של כיתות לימוד לילדי העיר מודיעין מכבים ורעות, כך מסר השבוע מ"מ הסגן חיים ביבס.

מדובר בהשלמתם של 3 בתי ספר: השלב האחרון והסופי בבית ספר ממלכתי דתי "אבני החושן", השלמת התקצוב להקמת בית הספר לחינוך מיוחד ותוספת של 1,100 מ"ר להקמת השליש הראשון של בית הספר המלכתי על יסודי עירוני ד' בשדרות יצחק רבין.

עוד הוכנסו במסגרת טיוטת התקצוב לשנת 2008 הקמתם של ארבעה בתי ספר חדשים המיועדים בעיקר לסגירת הפערים הנדרשים לציבור הממלכתי דתי במודיעין מכבים ורעות: הקמתו של בית הספר ממ"ד בוכמן בתקצוב של 1,500 מ"ר, הקמת בית הספר ממלכתי דתי בקייזר בתקצוב של 1,500 מ"ר, הקמת חטיבת הביניים של בית הספר יחד ובניית שלב א' של בית ספר ממלכתי בשכונת בוכמן דרום.

תיקצוב כיתות הלימוד לשנת התקציב הקרובה אמור לעבור אישור סופי על ידי דירקטריון מפעל הפיס ומשרד החינוך ולאחריה תפורסם הרשימה הכוללת את ההרשאות התקציביות לבניית מוסדות החינוך הנדרשים.

סגן ומ"מ ראש העיר, חיים ביבס: "תיקצוב כיתות הלימוד לשנת 2008 מעמיד לרשותנו את מתן הפתרונות הנדרשים לסגירת הפערים הקיימים למערכת החינוך בכלל ומערכת החינוך הדתי בפרט. אני שמח ומברך על כך כי משרד החינוך מכיר בצרכים הנדרשים ובהשלמת התשתיות הציבוריות של מערכת החינוך בעיר מודיעין. אישור תקציב המדינה לשנת 2008 יאפשר את הכנת מערכת החינוך ופתיחת שנת הלימודים לשנים 2008 - 2009."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות