חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אליפות טרמפולינות באולם בבוכמן

 

אליפות החורף הפתוחה בספורט הקפציות (טרמפולינות) תתקיים ביום ו' בין השעות 11-14. האליפות תתקיים באולם בוכמן שבמודיעין

 

אליפות החורף הפתוחה בספורט הקפציות (טרמפולינות) תתקיים ביום ו' הקרוב, 21.12.07 במודיעין. את האירוע מארח המרכז להתעמלות ואקרובטיקה של ענבל מאיו, ביחד עם מתנ'ס מודיעין ומחלקת הספורט העירונית.

כ- 70 מתחרים מ- שישה מועדונים שונים יגיעו לתחרות. המתחרים יתחרו בין הדרגות 1-8. המתחרים הם בין הגילאים 6 ועד לבוגרים - ממתחרים שזוהי שנתם הראשונה בספורט זה ועד למתעמלי נבחרת ישראל בתחום הקפציות. המרכז להתעמלות ואקרובטיקה של ענבל מאיו מתאמן בספורט זה זו השנה השניה.

"מחלקת הספורט רואה חשיבות עליונה בקידום וטיפוח ענף האקרובטיקה ההולך ומתפתח בצעדי ענק בארץ ובעולם. הענף נכנס לסבב האולימפי ואנחנו מברכים את ענבל מאיו שהחליטה להרים את הכפפה ללא סיוע ולהוביל את הענף הזה במודיעין" מדגיש חנן דנציגר מנהל מחלקת הספורט העירונית במודיעין.

"זוהי תחרות מרהיבה לצפיה" אומרת ענבל מאיו, מנהלת המרכז להתעמלות ואקרובטיקה. "אנחנו מזמינים את כל תושבי מודיעין לבוא ולצפות בתחרות. התרגילים מתבצעים על קפציות, והגובה אליהם מגיעים המתעמלים הוא דבר ייחודי. הילדים ממודיעין שמתעמלים בספורט זה זמן קצר, הגיעו להישגים מרשימים ביותר ולמקומות ראשונים במספר רמות, ומגיע להם הכבוד שהתחרות תתבצע כאן בעיר" היא מסכמת.

האקרובטים של ענבל מאיו יופיעו בפני המשתתפים במופע אקרובטיקה ושאר הפתעות.

בשבוע שלאחר מכן צפויה נבחרת האקרובטיקה של ענבל מאיו להשתתף בגמנסטראדת החורף בחיפה. האקרובטים של מאיו זכו 5 פעמים במקום הראשון ופעם אחת במקום השני בתחרות הגימנסטראדה הקבוצתית המתקיימת מזה שש שנים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות