חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אם למודיעין היו גלגלים

 

מהי הפרסומת על האוטובוסים של חברת קונקס שהטריפה בשבועיים האחרונים את תושבי מודיעין? הסכם לפרסום שנחתם עם חברת "כנען פרסום בתנועה"

 

הסכם שנחתם לאחרונה בין חברת "קונקס תחבורה" מקבוצת ואוליה אנווירונמנט וחברת "כנען פרסום בתנועה", מאפשר לחברת כנען לפרסם על צי כלי התחבורה של קונקס הכולל כ- 200 אוטובוסים ומידיבוסים.

חברת ואוליה ישראל מפעילה באמצעות חברת קונקס 200 אוטובוסים ומידיבוסים הפועלים בתחבורה ציבורית במודיעין, אשדוד, טבריה ויבנה.

מחברת קונקס נמסר: "חברת קונקס המדורגת במקום הראשון על פי משרד התחבורה במתן שירות לצרכן ונחשבת למפעילת האוטובוסים הפרטית הטובה ביותר, החליטה להצטרף לחברות הגדולות בענף ולאפשר לחברות מסחריות לפרסם על גבי כלי התחבורה החדישים שלה בכל רחבי הארץ. לאחר בדיקה של מספר גופי מדיה גדולים, החלטנו לבחור בחברת כנען שהותירה את הרושם המקצועי ביותר ".

לדברי יובל אטד, סמנכ"ל השיווק של חברת כנען פרסום בתנועה: "חברת כנען מרחיבה באמצעות החוזה עם קונקס את השפעתה בתחום הפרסום ומאמינה שהסכם זה יאפשר פניה באופן ישיר לתושבים בדרום ובצפון הארץ כשם שהיא מצליחה לעשות במטרופולינים הגדולים כתל אביב, ירושלים וחיפה וכן הגדלת פריסת הקמפיין ללקוחות גדולים.".

קבוצת ואוליה הינה חלק מואוליה העולמית, תאגיד איכות הסביבה הגדול בעולם. החברה החלה פעילותה בישראל לפני 14 שנה, בתחומים: טיפול בפסולת ביתית, תעשייתית ומסחרית על כל שלביה, ניהול שרותי אנרגיה, קוגנרציה וקבלנות מערכות, מתקני התפלת מים ואספקת שרותי מים וביוב וחברת קונקס לתחבורה ציבורית שהחלה לפעול השנה גם בעיר במודיעין ב-15 באוגוסט.

כנען הינה זכיינית המדיה של חברות אגד, דן, קווים ואגד תעבורה והנה חברת שילוט החוצות השלישית בגודלה בארץ . קונקס הינה החברה החמישית המצטרפת לצי המדיה של כנען.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות