חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הדלקת נר שני של חנוכה למען החיילים החטופים

 

קרנית גולדווסר, רעייתו של חייל המילואים אהוד גולדווסר, שנחטף על ידי החיזבאללה תדליק נר שני של חנוכה בחנוכייה הגבוהה בעולם במרכבות לטרון

 

קרנית גולדווסר, רעייתו של חייל המילואים, אהוד גולדווסר, שנחטף על ידי ארגון החיזבאללה תדליק מחר, 5 בדצמבר, בשעה 18:00 את הנר השני של חנוכה בחנוכייה הגבוהה בעולם, הנמצאת בפארק מרכבות לטרון סמוך למודיעין. צבי רגב, אביו של חייל המילואים החטוף אלדד רגב, יברך על הנרות.

אלדד רגב נחטף עם אהוד גולדווסר ב-12 ביולי 2006. הטקס נועד להזכיר לכל עם ישראל שגם בחג החנוכה הזה אהוד גולדווסר ואלדד רגב והחייל, גלעד שליט, שנחטף ב-25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלשתינים ליד כרם שלום - עדיין לא שבו הביתה.

גובהה של החנוכייה הגבוהה בתבל הוא 23 מטר וסנטימטר אחד ורוחבה 15 מטר, משקלה 15 טון, כמות הבטון ביסודות הוא 10 קוב, 8 מיתרים מחברים את החנוכייה לקרקע וכל נר מכיל 40 ליטר שמן זית. לחנוכייה שנכנסה לספר השיאים של גינס מחוברת אומגה בגובה של 10 מטר (4 קומות של בניין ממוצע). החנוכייה נבנתה בזמן קצר מאוד של 8 ימים, סמוך לחג החנוכה בשנת 1997.

הדלקת החנוכייה תיעשה, בין השאר, באמצעות שמן זית שהופק בפארק על ידי בני נוער. הנערים סייעו במסיק הזיתים, בטחינת הזיתים ובהפקת השמן בבית הבד שבאתר.

בטקס ישתתפו, גם צעירים מנוער "צמרת" של המועצה הציונית בישראל. מנכ"ל המועצה הציונית בישראל, משה בן עטר, יישא דברים בטקס. להקת "כוכבי מודיעין" תלווה את הטקס בשירי חנוכה.

הכניסה לאירוע ללא תשלום. לפרטים: 08-9797620.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות