חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

האדומים הפסידו לאליצור ירושלים

 

הפועל מודיעין הפסידה במשחק חוץ למובילת הטבלה אליצור ירושלים. בסיכום המחזור הראשון בליגה ב' ממוקמת הקבוצה במקום השלישי בטבלה

 

המשחק השישי של קבוצת הפועל מודיעין במסגרת ליגה ב' מחוז ירושלים נערך בירושלים נגד קבוצת אליצור, מוליכת הטבלה, והסתיים בניצחון של הקבוצה המארחת בהפרש של 16 נקודות. (62:78).

האדומים ממודיעין פתחו עם דרור אברלינג'י, רועי גפן, ערן שדה, יואב אלחלל ואמיר ינאי (עמדות 5-1 בהתאמה).

אליצור פתחה את המשחק בשמירה אישית לוחצת אשר הובילה לאיבודי כדור רבים מצד ה"אדומים" אשר רק לקראת סופו של הרבעון ידעו להתמודד עם ההגנה האגרסיבית. בסיומו הראה לוח התוצאות על יתרון של שש נקודות ל"אליצור ירושלים" (15:21).

יכולת קליעה טובה של דרור אברילינג'י ועינב שבח ומעבר לשמירה איזורית יצרו בלבול רב אצל המארחים, ומודיעין ירדה להפסקה ביתרון של 4 נקודות. מחצית המשחק הסתיימה בתוצאה 34:30 ל"אדומים".

מהלכם של הרבע השני והשלישי לא בישר טובות לאדומים, משחק מפוזר של השחקנים יחד עם הגנה חדירה הוביל את קבוצת אליצור ליצירת פער גדול אשר לא ניתן היה לצמצמו כאשר במהלך החצי השני שחקני אליצור קולעים 48 נקודות לעומת 28 של האורחים ממודיעין. תוצאת סיום 62:78 לאליצור ירושלים.

בסיכום המחזור הראשון עד עתה עומד יחס המשחקים של ה"אדומים" על 3 ניצחונות ו-3 הפסדים וממקם אותם במקום השלישי (אחרי אליצור ירושלים וערד ספיר).

המחזור השני יחל ביום שני ה 3.12 במשחק חוץ נגד הפועל מוצא ירושלים אותם הביסו האדומים בביתם בהפרש של 32 נקודות. אך עם שובו של דורון שפע (שחקן הפועל ירושלים ונבחרת ישראל - לשעבר) לשורות מוצא, תהיה זו אופרה אחרת.

לדברי אסף יוסיפוב ורועי גפן מאמני מודיעין: "הרוטציה בין השחקנים והתרומה היחסית של כל אחד מהם למאמץ הקבוצתי הינה המפתח לניצחון במשחק".

קלעים בולטים: דרור אברלינג'י - 14 נקודות. שבח עינב - 11 נקודות. יואב אלחלל - 11 נקודות. רועי גפן - 9 נקודות. אמיר ינאי - 8 נקודות. ערן שדה - 5 נקודות. מעיין גרימברג - 2 נקודות. אסף יוסיפוב - 2 נקודות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות