חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

רן ארז במודיעין: ”לא נאכזב אתכם”

 

מאות מורים, הורים ותלמידים הגיעו לשמוע את יו"ר ארגון המורים העל יסודיים רן ארז שזכה למחיאות כפים סוערות. "אינני יודע כמה זמן יארך המאבק"

 

כ-300 הורים מורים ותלמידים הגיעו אמש, ג', לאולם הספורט בעירוני א' למפגש עם יו"ר ארגון המורים העל יסודיים רן ארז. את הערב הנחתה ורד ליבוביץ' ממטה המאבק של המורים בעיר מודיעין מכבים רעות.

לערב הגיעו גם ראש העיר משה ספקטור, מ"מ חיים ביבס, הסגנים אלכס וינרב, מיכאל חרל"פ וחבר המועצה עו"ד אמנון מרחב.

רן ארז זכה לאהדה ומחיאות כפים מהקהל ובנאום מושחז וחוצב להבות הציג את עמדת ארגון המורים, מטרות מהאבק, והדרך לניצחון.

"זאת לא זכותנו להיאבק זאת חובתנו. המאבק הזה יהיה מאבק ללא פשרות כי הוא מבקש לשנות את סדרי החיים במדינה. אנחנו בהנהלת ארגון המורים לא נאכזב אתכם. אנחנו צודקים. אנחנו רואים את המטרה אליה אנחנו חותרים ולא נוותר למען עתיד המדינה. נאלץ את המדינה לשנות סדרי עדיפויות. ביחד עם המורים וההורים נצליח במאבק כי אנחנו צודקים."

על המשא ומתן המתנהל עם הממשלה אמר ארז בין היתר: "כל המטרה שלהם זה להכשיל את המאבק כי הם התחילו לפחד שהמאבק שלנו הוא קטליזטור למאבק חברתי. הציבור תומך בנו כי אנשים מבינים שחינוך זול עולה ביוקר. אני מבטיח שלא נאכזב אתכם נעשה לילות כימים עד שנשיג את המטרות".

לשאלה כמה זמן יארך המאבק השיב ארז: "אינני יודע כמה זמן יארך המאבק וגם אם הייתי יודע לא הייתי אומר זאת, למה שנגיד לממשלה. אנחנו נערכנו למאבק של חודשים. כולם סובלים. בכל מאבק כולם נפגעים ואנחנו רוצים אותו קצר ונעשה כל כדי לקצר אותו גם על חשבון פשרה מסוימת."

שביתת המורים נמשכת כבר 43 ימים. בעיר מושבתים מלימודים ארבעה בתי ספר על יסודיים: עירוני א', עירוני ב' ע"ש רבין, עירוני ג' ע"ש גור ותיכון מכבים רעות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות