חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שרציתם לדעת על ניידות מספרים

 

העירייה תחזיר לעצמה את השליטה הבקרה והפיקוח על תחומי הנוער והספורט ותקים עמותה עירונית

 

הנהלת העירייה החליטה השבוע להקים עמותה עירונית לתרבות ספורט ונוער. ההחלטה התקבלה בישיבת הנהלת העיר שהתקיימה ביום שלישי השבוע ולפיה תישקל האפשרות להפוך את מתנ"ס מודיעין לעמותה עירונית או להקים עמותה עירונית חדשה. ההחלטה הסופית תקבע לאחר ששתי האפשרויות יבחנו הן מול נוהלי משרד הפנים והן מבחינה משפטית.
נזכיר כי עמותת מתנ"ס מודיעין, עמותה פרטית, הוקמה לאחר הבחירות הראשונות לעירייה בשנת 98’, ולמעשה היא הוקמה כחלק מהסכם קואליציוני שעשה ראש העיר דאז משה שכטר עם מי שכיהן כסגנו יוסי בר-דוד. עוד בעירייה הקודמת הועברו לטיפול המתנ"ס ללא מכרז תחום הנוער והעירייה הנוכחית העבירה לו גם הפעם ללא מכרז את תחום הספורט.
הבעייתיות שבהפעלת שירותי העירייה לתושבים על ידי עמותה פרטית ללא מכרז וללא בקרה ופיקוח של העירייה והאפשרות של ניגוד עניינים לכאורה שעלתה כל פעם בעת שמחזיק תיק התרבות הספורט והנוער כיהן כיו"ר דירקטוריון המתנ"ס הביאו את העירייה הנוכחית לבחון את אופן הפעלת השירותים העירוניים והשבוע לאחר כשנתיים אכן הובא הנושא לדיון בהנהלת העיר והיא הכריעה ברוב קולות להקים עמותה עירונית. ההחלטה האם יהיה זה המתנ"ס הנוכחי שייהפך לעמותה עירונית או שתוקם עמותה חדשה תבחן בתקופה הקרובה גם מבחינה משפטית ורק לאחר מכן תתקבל ההחלטה הסופית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות