חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפסד שני לאדומים ממודיעין

 

הפועל מודיעין הפסידה במשחק ביתי להפועל צובה 86:82. לאחר המשחק החמישי מדורגים ה"אדומים" במקום השלישי בליגה עם 3 ניצחונות ו-2 הפסדים

 

המשחק החמישי של קבוצת הפועל מודיעין במסגרת ליגה ב' מחוז ירושלים נערך ביום רביעי שעבר באולם הספורט במודיעין והסתיים בניצחון של הקבוצה האורחת בהפרש של 4 נקודות. 86:82.

הפועל פתחה עם דרור אברלינג'י, רועי גפן, מעיין גרימברג, שבח עינב ואמיר ינאי (עמדות 5-1 בהתאמה). פתיחה טובה של ה"אדומים" ברבע הראשון יחד עם משחק הגנה אגרסיבי הורידה את הקבוצות בסיום הרבע ביתרון של שמונה נקודות של ה"אדומים" (13:21) מול הקבוצה האורחת.

שחקני הפועל צובה פתחו את הרבע השני בהגנה לוחצת על כל המגרש ומנעו משחקני מודיעין לפתח את משחקם ההתקפי הרגיל, רק יכולת טובה של אסף יוסיפוב וערן שדה ממודיעין הובילה לשמירת היתרון של ה"אדומים". מחצית המשחק הסתיימה בתוצאה 32:41 ל"אדומים".

במהלך הרבע השני והשלישי שחקני מודיעין התקשו לשמור על היתרון, ומספר טעויות רב הן בהגנה והן בהתקפה העבירו את היתרון לידי הקבוצה האורחת. דקה לסיום המשחק יתרון האורחים עמד על 2 נקודות אך לא הספיק בידי שחקני ה"אדומים" לייצר את המהפך הנדרש. תוצאת סיום 86:82 להפועל צובה.

בסיכום המחזור הראשון עד עתה עומד יחס המשחקים של ה"אדומים" על 3 ניצחונות ו 2 הפסדים וממקם אותם במקום השלישי אחרי אליצור ירושלים וערד ספיר. בשבוע הבא משחק חוץ נגד מובילת הטבלה "אליצור ירושלים".

קלעים בולטים:

דרור אברלינג'י - 17 נקודות. אסף יוסיפוב - 16 נקודות. יואב אלחלל - 14 נקודות. ערן שדה - 11 נקודות. רועי גפן - 6 נקודות. אמיר ינאי - 5 נקודות. רם לוי - 5 נקודות. יוסי שמולביץ - 3 נקודות. מעיין גרימברג - 3 נקודות. יפתח יוסיפוב - 2 נקודות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות