חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מפגינים מול בית הנשיא

 

המחאה של המורים וההורים ממודיעין מכבים רעות נמשכת במוצאי שבת הפגינו כ-150 הורים ותלמידים מול בית הנשיא. משלחת מורים הפגינה בשדה התעופה

 

במוצאי שבת נמשכה מחאת המורים ההורים והתלמידים ממודיעין מכבים רעות. משלחת מורים והורים יצאה לשדה התעופה להפגין בנמל התעופה מול ראש הממשלה ופמלייתו שטסו לוושינגטון.

בשעה מוקדמת יותר במוצאי שבת נסעו כ-150 הורים ותלמידים ממודיעין מכבים רעות להפגנה מול בית הנשיא. המפגינים שעמדו עם לפידים קראו לנשיא להתערב לסיום השביתה ומשלא יצא אליהם העבירו אליו אלפי חתימות של תושבי העיר המבקשים את התערבותו.

בנוסף, הדליקו המפגינים מול בית הנשיא חנוכיה ובכל נר העלו בקשה בנושא החינוך בישראל.

בהפגנה שאירגנה הנהגת ההורים של תיכון מכבים רעות השתתפו בין היתר גם סגן ראש העיר אלכס וינרב ויו"ר הנהגת ההורים העירונית מיגל הרף.

יו"ר הנהגת ההורים של תיכון מכבים רעות, חיים פלץ, אמר כי ההפגנה הינה חלק ממכלול של צעדים שמקיימת הנהגת ההורים בתיכון לתמיכה במורים "והינה ביטוי חזק להיותו של בית הספר מוסד קהילתי".

השביתה נכנסת הבוקר ליומה ה-41 ועדיין לא רואים את סיומה. מחר, ג', יגיע למודיעין יו"ר ארגון המורים רן ארז. ציבור ההורים מוזמן להגיע למפגש שיתקיים באולם הספורט של תיכון עירוני א' בשעה 20:30.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות