חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הרי אלו ביכורים

 

אם גם אתם נוהגים לזרוק את ערמות דפי הציור של ילדיכם אז תדעו שאפשר להפוך אותם ליצירת אמנות. סטודיו "ביכורים" במודיעין מציע פתרון ייחודי

 

"הציורים הראשונים, הגיבורים הדמיוניים, היצורים המוזרים מעולם הילדים - הרי אלו ביכורים - צריך רק לאסוף אותם. אפשר לשמר את כולם כי יש פתרונות אחרים."

ציורי הילדים מהווים נושא עניין עבור חוקרים, פסיכולוגים, אנשי חינוך ואחרים המנסים לפרש, לחפש משמעות, לאבחן ולהסיק מסכנות. הסגנון ה"ילדותי" חדר לאמנות המודרנית וכך נוצרו זרמים חדשניים. יצירות הילדים מעטרות מרחבי ילדים אך בסופו של דבר - מתאבנות במגירה, עוברות למחסן או נזרקות.

תיאודורה אשר - אם לשלושה בנים ובעלת רקע רב-תחומי במדעי הרוח - הקימה במודיעין את סטודיו "ביכורים" שהוקדש לאמנות הילדים, ומציעה פתרונות שימור, אחסון ותצוגה לציורים כדי לעשות סדר ולמתן את תופעת ה"כמותיזציה" של יצירות הילדים. היא עובדת בשיתוף עם בן-זוגה, אמן ומעצב מרחבי תצוגה. בהמשך, הסטודיו צפוי לפתוח במודיעין גלריה לאמנות ילדים.

המטרה של הסטודיו היא לאפשר את שילוב ציורי הילדים בעיצוב הבית ולהעניק להם חשיבות ההולמת את ייחודיותם. אחרי הכל ציורי הילדים הם חוויה רגשית בעלת ערך אמנותי שכן באמצעות הציור הילד יוצר ומחקה, מתלהב ומגלה. ציור הילד זוהי עבודת מחקר, הצהרת כוונות, צעקה וכרזה.

בגילאי 3-6 הילדים יוצרים אמנות - הם בונים ומפעילים מערכת סימנים מורכבת הגוברת על המילוליות והמקיפה את טווח המושגיות. היצירה של הילדים היא במגמה של התפתחות מתמדת - עקבית ומשתנה, חדשנית ורציפה. יצירת הילדים זוהי אמנות בהתגלמותה, נקודת איפוס והתחלה, בריאה.

בסטודיו "ביכורים" קולטים את מאות הציורים, התרשימים והקשקושים של הילדים שלנו ומארגנים אותם במכלולים חזותיים ובכך מעמידים את הילד על במה רמה, מציבים אותו במוקד עניין הכלל ומעודדים אותו ליצור עולם חדש. כי כל ציור הוא תמונה וכל דמות - יצירה. באמצעות בניית תמונה על בדי קנווס, מסגור, עריכת אלבום ועוד אמצעים מתקבלת יצירה המתייחסת אל הסגנון והתוכן, הצורה והצבע, הנוכחות והאופי. והתוצאה היא להיט מובטח.

אתם מוזמנים לבקר באתר הבית של הסטודיו להתרשם.
לפרטים נוספים ניתן להתקשר לתיאודורה 054-5965519.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות