חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מכירת חיסול בחנות ’’מדור לדור’’

 

3 שנים לאחר הפתיחה נאלצת עמותת "מדור לדור" לסגור את החנות בשילת. לרגל הסגירה תתקיים מכירת פרידה מיוחדת. ההכנסות יועברו למטרות צדקה

 

עמותת "מדור לדור" חגגה השבוע יום ההולדת שלישי לפעילותה במודיעין. החנות מדור לדור בשילת נפתחה בנובמבר 2004 והשבוע בדיוק 3 שנים לאחר מכן, נאלצות חברות העמותה לסגור את החנות, בשל פינוי המתחם בשילת, ולעבור למיקום אחר.

עמותת מדור לדור הוקמה לזכרו של אידור רבינוביץ, שנפל בעת שירותו הצבאי בלבנון בהיותו בן 19. העמותה הוקמה על ידי אמו, אליה הצטרפו אחותו וחברותיה. הן בחרו להנציח את זכרו של אידור באמצעות תרומה לקהילה, או כהגדרתן "תרומה של אנשים למען אנשים".

הן קראו לעצמן מדור לדור, לא רק בגלל הקרבה לשמו של אידור, אלא גם כי החנות התמחתה במכירה של מוצרים מיד שנייה.

במהלך שלוש שנות פעילותה של החנות, זרמו אליה אלפי פריטים, שנתרמו על ידי תושבים. פריטים אלה נמכרו במחירים נמוכים, וכל ההכנסות מן המכירות הועברו למטרות צדקה.

בעמותה 9 נשים, חברות ילדות שצועדות יחד כבר כ-20 שנה, והגיעו יחדיו לעיר מודיעין. חברות העמותה מספרות, שעד היום תרמה עמותת מדור לדור עשרות אלפי שקלים למטרות ראויות במודיעין והאזור.

לרגל הסגירה ועד לפתיחת החנות במיקומה החדש, תקיים העמותה מכירת פרידה. בשבועיים הקרובים יוצבו דוכנים במתחם שילת מדי יום ו', ותערך מכירת חיסול בסגנון גאראג' סייל אמריקאי. גם ההכנסות מאירוע זה יועברו במלואן למשפחות ממודיעין.

מועדי המכירה:

יום ו', 23.11, בשעות 9:30 עד 13:30.
יום ו', 30.11, בשעות 9:30 עד 13:30.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות