חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נולדו לרקוד

 

עכשיו כששני רקדני זוז במחול מופיעים בפרומואים של תוכנית הטלוויזיה "נולד לרקוד" החליטו בזוז שזה הזמן לפרויקט הייחודי במודיעין - נולדתי לזוז במחול

 

אירוע ייחודי בסצנת הריקודים במודיעין נפתח בסוף השבוע האחרון. בית הספר זוז במחול הזמין את תלמידיו מכל הסגנונות להשתתף בפרויקט "נולדתי לזוז במחול".

בזוז במחול מתגאים כי שניים מרקדניהם מופיעים בימים אלה בפרומואים של התוכנית "נולד לרקוד" בערוץ 2, דבר הנותן השראה לילדים ולמורים כאחד.

עשרות רקדניות מבית הספר למחול מכיתות ג' עד ו' הגיעו לאודישן, המציאו את הריקודים, בחרו את התלבושות, ובאומץ רב הופיעו בפני שופטים, חברים והורים נרגשים.

"הריקוד החופשי מביא לידי ביטוי את היצירתיות של הילדים", אומר רואי כבירי מנהל זוז במחול, "הילדים זוכים לרקוד סולו או בקבוצות קטנות, ובכך מחזקים את הביטחון העצמי שלהם, ואת המודעות שלהם לקשר בין התנועות והמוסיקה. הילדים משקיעים מחשבה ותכנון בכל הפרטים הקשורים לעולם הריקוד, מקבלים משוב, חוזרים ומשפרים ובכך הופכים לרקדנים מודעים יותר וטובים יותר".

באודישן המקדים שנערך בסטודיו של זוז במחול השתתפו כחמישים ריקודים באווירה מפרגנת, לצלילי מחיאות הכפים של הצופים. בסיום הריקוד קיבל כל משתתף דף משוב ובו הערות והארות לשיפור הריקוד לפעם הבאה. בשלב הבא יחל סינון הרקדנים, במטרה לחשוף את הרקדנים והרקדניות הבולטים ביותר.

לזוכים בפרס הראשון הבטיחו ב"זוז למחול" סרטון וידיאו אשר יוקרן באתר זוז במחול, לצד השתתפות באחד המופעים הגדולים והרקדנים הזוכים יקבלו שיעורי קלאסי בחינם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות