חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

9 אוטובוסים ממודיעין לכיכר רבין

 

מאות מורים, הורים ותלמידים ממודיעין מכבים רעות יצאו אמש להשתתף בעצרת החינוך בכיכר רבין. אלונה בן אבי: "הייתה הפגנת כוח אדירה ותחושה של הישג"

 

אמש, מוצאי שבת, יצאו ממודיעין מכבים רעות 9 אוטובוסים מלאים בתלמידי התיכונים, הורים ומורים אל עצרת המחאה של ארגון המורים שהתקיימה בכיכר רבין בתל-אביב.

כחלק מפעילות מטה המאבק בעיר עמדו ביום שישי האחרון מורים והורים ברחבי העיר וחילקו מידע והזמנות לעצרת ביניהם גם המתנדב דוד בן שימול שהגיע עם טנדר עמוס שלטי תמיכה למרכז ישפרו להזמין את התושבים להגיע להפגנת התמיכה במורים.

ההיענות בעיר הייתה מרשימה וחוץ משיירת האוטובוסים יצאו רבים מהעיר גם ברכבים פרטים אל העצרת בכיכר רבין אליה הגיעו למעלה מ-70 אלף איש מרחבי הארץ להביע תמיכה במאבק של ארגון המורים.

אלונה בן אבי ממטה המאבק של המורים בעיר: "אנשים הגיעו בהמוניהם להזדהות איתנו. הייתה הפגנת כוח אדירה בשילוב הכוחות של הורים, מורים, תלמידים, סטודנטים, נבחרי ציבור ואמני ישראל."

"והתחושה הייתה של הישג אדיר שתוך תקופה של חודש הצלחנו בפעולות הסברה ומחאה נרחבות בארץ בכלל ובמודיעין בפרט לעורר את דעת הקהל לחשיבות החינוך ומטרות המאבק. היינו שם גם כהורים הנאבקים על זכויות הילדים שלהם לחינוך מכובד ותנאים ראויים".

גם השבוע ממשיך מטה המאבק של המורים בעיר בפעילות לעורר הזדהות עם המאבק והבוקר תתקיים פגישה בה יוחלט על המשך הצעדים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות