חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חדר מיון לנשים במודיעין

 

חדר מיון נשים גניקולוגי פועל במודיעין בהנהלת ד"ר יעקובוביץ', מומחה לרפואת נשים, שמטרתו לחסוך את הלחץ והנסיעות הליליות לבתי החולים

 

מוקד חרום חדש לרפואת נשים החל לפעול במודיעין. המוקד אשר ממוקם במרכז מרל"ז, יחד עם מרפאות טר"מ מופעל על ידי ד"ר אבישי יעקובוביץ', מנכ"ל ש.י.ר.ן, "שירותי רפואת נשים".

ד"ר יעקובוביץ', מומחה במיילדות, גניקולוגיה ופריון משמש גם כגניקולוג הראשי בצה"ל ויועץ לרפואת נשים לקצין רפואה ראשי. בנוסף משמש כרופא נשים בכיר בקופ"ח מאוחדת בקרית ספר ובמרכז לבריאות האשה בקופ"ח לאומית בבני ברק.

המוקד פועל כחדר מיון קדמי ומאפשר חיסכון בנסיעות לילה ארוכות ולחוצות ובפנייה לחדרי המיון בבתי החולים המרוחקים בכ-90 אחוזים מהפניות. המוקד פועל בכל ערב בימים א עד ה' בין השעות 20:00 לחצות.

רק מי שחוותה כבר את חוויות ההמתנה הלילית המתמשכת ומורטת העצבים, לבדיקה בחדרי המיון שבבתי החולים, את קבלת הפנים על ידי מתמחים לחוצים, או ההמתנה המייגעת למומחה התורן שבדיוק נמצא במקרה חירום אחר, תוכל להעיד על ההקלה והבשורה הרפואית אותה מביא ש.י.ר.ן עם ד"ר יעקובוביץ'.

ראשית: הבדיקה והטיפול הם פה, במודיעין, ליד הבית ומתבצעת על ידי רופא מומחה בתחומו ולא מתמחה תורן. הטיפול מסתיים בתוך זמן קצר בלי "לשרוף" לילה בחדרי מיון. ואפילו המחיר יוצא בסופו של דבר זול יותר, כאשר לוקחים בחשבון שהביקור במיון בבתי החולים עולה 566 שקל, בלי לדבר על הבייביסיטר, הנסיעה, ולעיתים גם אבדן יום העבודה שלמחרת.

במוקד ש.י.ר.ן החדש ניתנים כל השירותים הגניקולוגיים והמיילדותיים שקיימים בחדרי המיון שבבתי החולים ולעיתים אפילו יותר מכך:
בדיקה גינקולוגית ומילדותית מלאה ע"י רופא נשים מומחה.
מוניטור עוברי (מתבצע ומפוענח במקום ע"י הרופא).
מוניטור לצירים (מתבצע ומפוענח במקום ע"י הרופא).
אולטראסאונד גינקולוגי (מתבצע ומפוענח במקום ע"י הרופא).
אולטראסאונד מיילדותי (מתבצע ומפוענח במקום ע"י הרופא).
בדיקות דם נרחבות, בדיקות שתן (כללית ותרבית).
בדיקת הריון איכותית.
טיפולים, כגון עירוי נוזלים לעצירת צירים מוקדמים ולידה מוקדמת.
בדיקות טהרה ושירותים ייחודיים נוספים בתחומי הגינקולוגיה המיילדות והפריון.

במהלך השיחה עם ד"ר יעקובוביץ' הוא מגלה סוד פרטי. עניינו של הסוד, היכולת לייצר את התנאים המתאימים ביותר ובשל כך, להגיע לניבוי והצלחה גבוהים מאוד, בקביעת מין היילוד. אבל על כך נדווח בכתבה נפרדת.

להזמנת תורים ולקריאות חירום טלפון : 08-9709666.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות