חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

תופעה: עבירות רכוש במודיעין עילית

 

ריבוי אירועי פריצה לדירות ועסקים במודיעין עילית הביא את מפקד משטרת בנימין להגדיר את המצב כ"תופעה". חלק ניכר מהמקרים התגלו כתוצאה מערנות התושבים

 

סדרה מתמשכת של ארועים בעלי אופי פלילי מובהק, כולם על רקע עבירות רכוש והונאה, ארעו לאחרונה במודיעין עילית. בתחילת השבוע שעבר היו אלה שלישיית פורצים שהגיעו לדירה ברחוב שדי חמד וחמדו את תכולתה.

השלושה, נצפו על ידי שכנה שחשדה בהם והזעיקה את המשטרה. תגובת משטרת בנימין היתה מהירה וכל היישוב נסגר במחסומים. רכב המאזדה עימו הגיעו הפורצים נעקב עד לצומת שילת ושם הם נעצרו.

ברכב נמצאו שלל הפריצה וכלי פריצה ובכלל זה גם אמצעים לטשטוש טביעות אצבע. בעלת הבית הגיעה לתחנה וזיהתה את תכשיטיה הגנובים. השלושה, תושבי מרכז הארץ שמרו בחקירתם על זכות השתיקה ומעצרם הוארך לאחר שהתברר שהם בעלי עבר פלילי מוכר ובכלל זה גם עונשי מאסר על תנאי.

בהמשך לאירוע הזה אמר מפקד משטרת בנימין, סנ"צ בני הרנס כי מדובר כבר ב"תופעה": מזה זמן מרכזת המשטרה בפיקודו מאמץ רב הן בכוח אדם והן באמצעים כדי "להילחם בנגע תופעת ההתפרצויות לדירה בגזרה הזו". אולם כבר שבוע לאחר מכן התברר שהתופעה אינה רק מ"ייבוא" חיצוני, אלא יש גם גנבים מקומיים.

ביום שלישי שעבר נעצר נער, קטין, בן 15 וחצי לאחר ששלח את חברו לפדות צ'ק גנוב על סך 1000 דולר אצל חלפן כספים מקומי.

בחקירתו אצל ע"י החוקר יוסי בן-ארוש, הודה הנער בשני מקרי פריצה לבתים בהם גנב רכוש. והוסיף כי אחיו, בן ה-12 וחצי עזר לו במעשיו. מהחקירה עולה כי השניים פרצו למקוואות, דירות, בתי כנסת ומכונות למכירת משקאות של קבלנים. בשחזור שערכו נמצא חלק מהרכוש ובכלל זה 2 מחשבים וציוד מחשוב. השניים נשלחו למעצר בית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות