חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

היום ה-30 לשביתה

 

שביתת ארגון המורים נמשכת. ארבעה בתי ספר תיכונים במודיעין מושבתים מלימודים כבר חודש. מטה המאבק של המורים בעיר ממשיך בפעילות מחאה

 

שביתת ארגון המורים נכנסת הבוקר ליומה ה-30 ובמודיעין ממשיכים אלפי תלמידים לשבת בבית מארבעת בתי הספר התיכונים: עירוני א', עירוני ב', עירוני ג' ותיכון מכבים רעות.

מטה המאבק של השביתה במודיעין מחריף את הצעדים בהפגנות ופעילויות בשיתוף ההורים. אמש, ב', קיימו המורים מעגלי שיח במועדון הנוער בעמק דותן בשיתוף הופעות של להקות מהעיר.

בשבוע האחרון נפתחת מדי בוקר עמדת מחאה והסברה של המורים השובתים בבניין העירייה. אתמול, ב', ישבה בעמדה נעמה ברית-עינב מורה מתיכון עירוני ב' שחילקה דפי הסבר על מטרות השביתה "בתקווה להעיר את ההורים והתלמידים שיהיו שותפים למאבק שלנו".

ביום חמישי האחרון קיימו המורים בשעות הערב הפגנת ענק עם לפידים בצומת שילת אליה הגיע לביקור גם יו"ר ארגון המורים רן ארז ששוחח עם המורים השובתים ממודיעין שמובילים את המחאה הארצית וכן עם ההורים שהצטרפו להפגנה.

במקביל נמשכת פעילות יחידת הנוער בראשותו של דוד צור שמארגן מדי יום פעילויות בשעות אחר הצהרים והערב לבני הנוער השובתים. מחר, ד', יתקיים יריד התנדבות לבני נוער בהיכל התרבות עם הופעה של הראל מויאל. ביריד יוצעו לבני הנוער אפשרויות התנדבות בגופים שונים במודיעין.

בעקבות השביתה המתמשכת לא יקבלו המורים השובתים שכר עבור החודש האחרון. נודע כי עיריית מודיעין העבירה בימים האחרונים מקדמות על חשבון השכר העתידי לרשימת מורים שנקלעו למצוקה כלכלית. מדובר ברשימה שהועברה לעירייה על ידי מנהלות התיכונים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות