חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בסוף החודש יפתחו בתי הקולנוע בישפרו

 

בסוף החודש יפתחו בישפרו עשרה בתי קולנוע, ספא, באולניג ומשחקית ענק לילדים. תרשמו לעצמכם מתחם הבילויים החדש של מודיעין. הפתיחה ב-30.3

 

רשת גלובוס גרופ תפתח בסוף החודש את קומפלקס בתי הקולנוע בישפרו, המגה פלקס מודיעין. תאריך הפתיחה צפוי ליום חמישי, 30.3. המרכז יכלול עשרה אולמות עם 920 מושבים ומערכות סאונד דיגיטליות מתקדמות. בלובי הקומפלקס יוצבו מסכי LCD ופלסמות למידע, פרסום, טריילרים וקטעים מיוחדים מסרטי קולנוע. בתי הקולנוע יהיו פתוחים שבעה ימים בשבוע, בכל שעות היום והלילה.

באותו יום יפתח במתחם החדש בישפרו הספא, ’תרה’, של בילי פורר. הספא יציע חדרי טיפולים, סאונה, וג’קוזי ברמה בינלאומית. באותו שבוע אמור להיפתח במקום באולינג ’ארבל’, עם 14 מסלולי באולינג, שולחנות סנוקר וקפטריה. בנוסף תפתח במתחם משחקיה שתשתרע על 1,000 מטר ובה מתקנים חדישים ואטרקטיביים לילדים ביניהם מנהרת הזמן ומסלול רכבות.


"אנו מאמינים בעיר מודיעין שהיא עיר דינמית עם אוכלוסיה צעירה, שקצב הגידול והפיתוח שלה הוא מהמרשימים ביותר בישראל", אומר יורם גלובוס , יו"ר "גלובוס גרופ". "בפתיחת מרכז קולנועי במודיעין יש חשיבות מן המעלה הראשונה לחיי התרבות של העיר. מעתה לא יצטרכו התושבים לנסוע לבילוי בערים אחרות. השקענו במקום את המיטב, והמגה פלקס שלנו ישמש גם את תושבי הערים השכנות, לוד ורמלה, שבהן אין כיום בתי קולנוע".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות